پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کد 247 مربوط به سکته‌های قلبی است که باید سریع اقدامات درمانی در آن حالت انجام شود،77 درصد موارد کد 247 مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان است.
شعارسال: امیرحسین شیرانی صبح امروز در نشست خبری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: کد 247 مربوط به سکته‌های قلبی است که باید سریع اقدامات درمانی در آن حالت انجام شود که بیمارستان شهید چمران در این طرح در کشور پیشرو بوده است.

وی افزود: 77 درصد موارد کد 247 مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان است؛ شاخص استاندارد زمانی برای زمانی که بیمار وارد بیمارستان می‌شود تا زمانی که بازسازی عروق انجام می‌شود 90 دقیقه است که این زمان در بیمارستان چمران 58 دقیقه است و در سه ماهه دوم سال 95 این زمان بهبود پیدا کرده است.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: مرکز دوم بیمارستان خورشید و مرکز سوم شهید صدوقی نیز به بیمارستان شهید چمران اضافه شده که باعث کاهش آمار مراجعه به بیمارستان شهید چمران شده است.

وی عنوان کرد: بیمارستان شهید صدوقی اخیراً اجازه ثبت در سامانه را پیدا کرده و 96 بیمار را تاکنون تحت درمان قرار داده است.

شیرانی تصریح کرد: تمام تجهیزات به کار گرفته شده برای بیماران در این کدها یک‌بار‌ مصرف هستند و هزینه‌های بسیاری را برای ما به همراه دارد اما تاکنون مشکلی برای ما به دنبال نداشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 13951223000452، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
زنان اصفهانی مگه سکته آوردن یا عامل دیگری وجود داره؟منظورتون رو شفاف بگین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین