پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
دلاور بزرگ‌نیا در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در استانداری مازندران برگزار شد، اعلام کرد: از 27 اسفند تا 20 فروردین با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، خدمات سفر ارائه می‌شود.
شعارسال: وی افزود: این ستاد از 12 کمیته تشکیل شده است که در نوروز 96 با شعار یک نوروز متفاوت ارائه خدمت می‌کند.

بزرگ نیا تاکید کرد: مازندران از معدود استان‌هایی است که به طور دائمی در حال ارائه خدمات سفر است.

مدیرکل گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت اسکان شب اقامت در استان 800 هزار نفر است که نسبت به سال گذشته افزایش 6 درصدی داشته است.

وی با اشاره به صدور پروانه بهره برداری از 430 خانه مسافر در مازندران تصریح کرد: 50 فقره بوم‌گردی در سراسر استان برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است.

بزرگ نیا ازانتخاب روستای جنت‌آباد به‌عنوان پایلوت بوم‌گردی در کشور خبر داد و گفت: بروشورهایی برای معرفی جاذبه‌ها، موزه‌ها و مناطق گردشگری استان برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مانور خدماتی و ترافیکی با حضور 326 دانش‌آموز در سطح استان در 25 اسفند برگزار می‌شود .

* نوروز امسال شاهد ترافیک روان جاده‌های مازندران خواهیم بود

ربیع فلاح جلودار استاندارمازندران نیز در این جلسه، تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ارائه خدمات مناسب به مسافران در مازندران می تواند علاوه بر رقم زدن خاطرات شیرین برای گردشگران، موجب ماندگاری بیشتر آنان و همچنین بازگشت دوباره به این استان شود.

وی با اشاره به اینکه براساس آمار تایید شده از ۲۷اسفند تا ۱۳فروردین ماه سال ۹۵به مدت ۱۵روز حدود 11 میلیون نفر مسافر شب را در مازندران اقامت کردند و آمار اقامت مسافران در کل سال 95 به بیشتر از ۴۲میلیون نفر در شب رسیده است، گفت: با مقایسه قرار دادن عملکرد ستاد خدمات سفر هر سال نسبت به سال قبل آن، زمینه ارتقاء خدمات و مدیریت را ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده تلفات جاده‌ای در سال۹۵ به حداقل رسیده و مازندران به لحاظ امنیتی و ترافیک جاده‌ای رتبه دوم را در کشور از نوروز ۹۵ تاکنون کسب کرده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: بهره برداری از چند طرح تعریض در محور هراز، کندوان و سوادکوه و اقدامات مهم دیگری در دو هفته گذشته و هفته جاری انجام می شود که سبب روان شدن ترافیک در جاده های مازندران خواهد شد.

فلاح جلودار، با یادآوری آمادگی ستاد خدمات سفر استان و فرمانداری ها در حوزه ارائه خدمات به مسافران در ۱۲کمیته ستاد خدمات سفر، ابراز امیدواری کرد نوروز سال ۹۶، برای مسافران و گردشگران در مازندران خاطره انگیز باشد و کمترین حادثه‌ را در جاده‌های استان شاهد باشیم.

در پایان این مراسم از تمبرد یادبود ستاد خدمات سفر استان با نقش کوه دماوند و گلیمچه متکازین رونمایی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 95122314909، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
امنیت تظمین شود، همه چیز عالی خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین