پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۵۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر اینکه تغییرات اخیر در دانشگاه‌ها صددرصد سیاسی است، گفت: دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم شعور ندارند. به جای پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی و عذاب الهی می‌کند.

شعارسال: محمدمهدی زاهدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور که از سوی وزارت علوم انجام شده است، گفت: تغییرات اخیر در دانشگاه‌های کشور صد درصد سیاسی است.

وی ادامه داد: دولت رویکردی را ایجاد کرده که به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مطالبات مردم در زمینه قول‌هایی که به آنها داده است ادبیات جدیدی را به کار می‌برد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ادبیات جدید، دولت به گونه‌ای رفتار کرده است که انگار مردم فهم، درک و شعور جدی ندارند. این ادبیات صحبت کردن با مردم بد است. یعنی به جای ارائه گزارش و پاسخگویی به مردم، آن‌ها را حواله به ادبیات منقلی، جهنمی و عذاب الهی می‌کند که در شأن دولت نیست.

زاهدی با تأکید بر اینکه این رفتار مردم را تحریک به موضع‌گیری نسبت به دولت می‌کند، اظهار داشت: دولت به جای این ادبیات باید خود را خادم ملت، سرباز نظام و انقلاب بداند نه اینکه از ادبیاتی استفاده کند که مردم چیزی نمی‌فهمد. این در شأن ملت ما نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 24 اسفند 1395، کدمطلب: 13951224000395 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
آخر کم توجهی به بحث نظارت همینه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین