پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
يكي از مراجع تقليد با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: صدا و سيما سال آينده بايد برنامه خود را تغيير دهد و مردم را به ماندن در شهرها و خانه‌ها دعوت كند، مگر كساني كه مهاجر هستند.

شعار سال: آیت‌الله جعفر سبحانی در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با بیان اینکه نوروز عید ملی محسوب می‌شود اظهار کرد: این عید ملی است بنا بر این مردم در این عید به صله رحم پرداخته و به مستمندان و نیازمندان رسیدگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این عید برای رسیدگی به مشکلات مردم تعیین شده ولی با توجه به تبلیغات، مردم به سفر ترغیب می‌شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: خودروهایی که برای سفر اقدام می‌کنند بدانند راه‌ها ظرفیت این میزان خودرو را ندارد و در پایان تعطیلات نیز بیان می‌شود این سفرها تعدادی کشته و زخمی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در منازل و شهر خود بمانید و به کارهای زندگی و مشکلات دیگران رسیدگی کنید؛ کسانی که ضرورت دارند و مسافر و مهاجر هستند و پدر و مادرشان در شهری دیگر است مسئله دیگر محسوب می‌شود.

آیت‌الله سبحانی عنوان کرد: مادامی که ضرورت نیست این همه تبلیغ برای سفر چیست؟ من فکر می‌کنم صدا و سیما سال آینده باید برنامه خود را تغییر دهد و مردم را به ماندن در شهرها و خانه‌ها دعوت کند مگر کسانی که مهاجر هستند.

وی یادآور شد: در هر سالی در عید تعدادی عزادار یا گرفتار می‌شوند و این مطلب را سال گذشته گفتم و امسال نیز می‌گویم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فرارو، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1395، کد مطلب: ۳۰۹۷۹۵:www. fararu.com.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین