پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: منطق ایران اسلامی از نظر مردم دنیا قابل قبول و پذیرش است و بیشتر از هر چیز دیگری اسلام را در زندگی خود ترجیح می دهند.
شعار سال: منطقه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در جمع کارکنان انتظامی استان، با تبریک سالروز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: داشتن نعمت اسلام و مسلمانی، استقلال و آزادی و همچنین امنیت مطلوب امروزی را مرهون خون شهدا، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های صبور آنان می‌دانیم.

وی ادامه داد: در ایران اسلامی 185 خانواده دارای پنج شهید و 245 خانواده دارای چهار شهید داریم که تکلیف ما را در مقابل ایثارگری شهدا و خانواده معظم آنها سنگین‌تر میکند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که دفاع مقدس، معدن طلا و ایام الله است، افزود: تاریخ انبیا و جانفشانی در راه اسلام، ایجاد امنیت و میل به جهاد و انگیزه دفاع از دین و آرمانهای انقلاب اسلامی نیز یوم الله است.

بهرامی با تاکید بر اینکه اعتقاد و روحیه ایستادگی در مقابل زورگو، ثروتی فرهنگی و ارزشمند است که ملت ایران اسلامی نیز از این موهبت مستثنی نیست، تصریح کرد: در مقابل دشمن نباید اظهار عجز و ضعف کنیم چرا که در این صورت دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

این مقام ارشد ناجا با اشاره به اینکه در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و... ، نباید از خود ضعف نشان دهیم، اضافه کرد: اگر میخواهیم مملکت زنده بماند باید مقتدر باشیم ضمن اینکه در همه عرصهها نیز باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی تنها راه بقاء و پیشرفت و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را اقتدار حقیقی کشور و جهاد کبیر برشمرد و تاکید کرد: دشمن به دنبال نفوذ در کشور، جوانان و دانشجویان و عامه مردم است و می‌خواهد ارزش‌های دفاع مقدس، خط و مکتب امام راحل و روحیه انقلابی و اسلام را از ما بگیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1395، کد مطلب: 95122616883، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین