پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
رکس تیلرسون پس از بازدید از منطقه غیرنظامی بین دو کره، اعلام کرد سیاست « صبر راهبردی » آمریکا در قبال کره شمالی به پایان رسیده و اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ گزینه ای روی میز است.

شعار سال: رکس تیلرسون،‌ وزیر امور خارجه آمریکا در دومین ایستگاه تور سفرهای آسیایی خود بعد از ژاپن وارد کره‌ جنوبی شده تا در مذاکراتی که انجام می‌دهد به دنبال "یک رویکرد جدید" در قبال کره شمالی بعد از تاکید بر شکست دو دهه تلاش برای متوقف کردن این کشور شود.

تیلرسون که یک مدیر سابق حوزه نفت و گاز بوده و تجربه دیپلماتیک نداشته روز چهارشنبه با ورود به ژاپن اولین تور سفرهایش به آسیا را آغاز کرد و روز شنبه به چین می‌رود.

او در کره‌ جنوبی از منطقه خلع سلاح شده در مرز با کره‌ شمالی بازدید کرده و به دیدار یون بیونگ سه، همتای خود از کره‌ جنوبی و همچنین هوآنگ کیو آهن، نخست وزیر و رئیس‌جمهور موقت این کشور خواهد رفت.

تیلرسون اخیرا در کنفرانس خبری در توکیو گفت: تلاش‌های 20 سال گذشته درقبال کره شمالی شکست خورده است.

تیلرسون همچنین از فرماندهی 28500 سرباز آمریکایی مستقر در کره‌ جنوبی نیز بازدید خواهد کرد.

همچنین وزیر امور خارجه آمریکا در دومین ایستگاه تور سفرهای آسیایی خود بعد از ژاپن امروز وارد کره‌ جنوبی شده تا در مذاکراتی که انجام می‌دهد به دنبال "یک رویکرد جدید" در قبال کره شمالی بعد از تاکید بر شکست دو دهه تلاش برای متوقف کردن این کشور شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 27 اسفند 1395، کد مطلب: 647180:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین