پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: با توجه به اینکه از چند روز گذشته سفرهای بین شهری و جاده‌ای مردم آغاز شده، حجم سفرها در نوروز ۹۶ قطعاً متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

شعار سال: مرتضی رحمانی موحد امروز (پنج شنبه) به پایانه اتوبوس‌رانی جنوب تهران رفت تا با همراهی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از این پایانه پرتردد اتوبوسرانی پایتخت بازدید کند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید در جریان خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل جاده ای به مسافران نوروزی قرار گرفت و به میان مسافران رفت تا از آن‌ها درباره نرخ بلیت‌ها، نحوه تهیه بلیت، خدمات رسانی اتوبوس‌ها و شرکت‌های ارائه کننده خدمات پرس و جو کرده و در جریان نقاط ضعف و قوت ارائه خدمات به مسافران جاده‌ای و بین شهری قرار گیرد.

رحمانی موحد همچنین با حضور در جلسه‌ای که با حضور حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مجید نصرالله نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان تهران و جمعی دیگر از مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد، در جریان برنامه‌های نوروزی پایانه‌های مسافربری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به روند مطلوب خدمات رسانی به مسافران نوروز در پایانه اتوبوس رانی جنوب و خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: یکی از اقدامات این سازمان ابلاغ منشور حقوق مسافر در سفرهای جاده‌ای بین شهری و نصب آن در پایانه هاست که از همین حیث از مردم درخواست می کنیم اجرای تمامی بندهای این منشور را از شرکت‌های ارائه خدمات مسافری ویژه سفرهای جاده ای و بین شهری و پایانه ها مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نظم خوبی را در ارائه خدمات، فروش بلیت و راهنمایی مسافران در پایانه اتوبوسرانی جنوب تهران شاهدیم، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم مدیریت و نظارت بر فرآیندهای پایانه اتوبوسرانی جنوب و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطلوب است.

رحمانی موحد در خاتمه با بیان اینکه از چند روز گذشته شاهد آغاز سفرهای بین شهری و جاده ای هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سفرهای جاده‌ای، قطعا حجم سفرها در نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر خواهد بود و امکان دارد شاهد رفت و آمدهای طولانی‌تری نسبت به سال گذشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 اسفند 1395، کد مطلب: 3934643 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین