پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
وزیر کشور با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز دوشنبه ۳۰ اسفند، گفت: در این دوره به طور مجموع ۱۱۰ هزار نفر به عنوان اعضای شوراها انتخاب می‌شوند.
شعارسال: عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات قزوین در جمع خبرنگاران افزود: ۳۲۹ هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یک هزار و ۵۸ هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.

وزیر کشور همچنین یادآور شد: این هیات ها در فرمانداری ها و بخشداری ها مستقر هستند.

رحمانی فضلی در ادامه گفت: به طور مجموع در سطح کشور یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در قالب هیات های اجرایی و نظارت به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری کمک می کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری یک انتخابات امن، سالم و قانونی پیش بینی شده است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه ۹۶ از آمادگی کامل برخوردار هستیم و هیچ مشکل و دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

وزیر کشور گفت: پیش بینی می کنیم همچون دوره های گذشته مردم میهن اسلامی حضور پررنگ و حماسی در انتخابات سال ۹۶ داشته باشند.

رحمانی فضلی به بازدید خود از ستاد انتخابات قزوین نیز اشاره کرد و در پایان گفت: در روز نخست نام نویسی از داوطلبان، استقبال قابل توجهی را برای ثبت نام در این ستاد شاهد بودیم.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ۳۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۶ فروردین ماه ادامه دارد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو، تاریخ انتشار: 1 فروردین 1396، کدخبر: ۳۱۰۰۹۸، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
مگه قرار بود دغدغه ای وجود داشته باشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین