پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ در ارتباط با مسائل فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی صورت می‌گیرد، از تشکیل نشدن جلسات این شورا انتقاد کرد.

شعارسال: محمداسماعیل سعیدی درباره عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی یا تشکیل نمی‌شود یا اگر تشکیل شود ما را به عنوان ناظر مجلس در آن شورا دعوت نمی‌کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان در ارتباط با موضوعات مختلف و اساسی که سطح استان اتفاق می‌افتد، مسئولیت دارد؛ یعنی بخشی از تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در ارتباط با مسائل فرهنگی در استان مربوط به شورای فرهنگ عمومی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید به صورت مرتب و طبق جدول زمانبندی شده تشکیل شود، تصریح کرد: وظیفه شورا این است که نمایندگان ناظر را در جلسات دعوت کنند لذا این مساله که متاسفانه جلسات تشکیل نمی‌شود یا از اعضا دعوت نمی‌کنند، حاکی از این است که آقایان نسبت به فرهنگ بی‌تفاوت بوده و به آن اهمیت نمی‌دهند.

عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: متاسفانه شورای فرهنگ عمومی در استان آذربایجان شرقی تعطیل است و ما این موضوع را تذکر دادیم؛ بعد از این که بنده به عنوان عضو انتخاب شدم تا به حال حتی برای یک جلسه ما را دعوت نکرده‌اند و تاکنون نیز خروجی نداشته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تبریز بیدار، تاریخ انتشار: 2فروردین1396، کدخبر: 1064129: WWW.tabrizebidar.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
توی کدوم استان فعاله که اینجا تعطیله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین