پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
وعده‌ مسئولین مبنی بر باز بودن بازار سرپوشیده تبریز در تعطیلات نوروزی محقق نشد و بازاری‌ها در سال 96 هم همچون سال‌های گذشته کرکره‌ها را پایین کشیدند.

شعار سال: اسفندماه که می‌شود، مقامات ارشد استان از باز بودن دکان‌های بازار سرپوشیده‌ی تبریز در ایام عید سخن می‌گویند و با اشاره به تبعات مواجهه‌ی گردشگران با کرکره‌های پایین کشیده شده، خواهان عدم تعطیلی بازار می‌شوند.

روزها می‌گذرد و مسئولین عنوان می‌کنند درپی هماهنگی‌های انجام یافته با هیئت امناء، بازار سرپوشیده تعطیل نخواهد بود اما وقتی عید از راه می‌رسد و تعطیلات نوروزی آغاز می‌شود، بازار سرپوشیده غرق در سکوت می‌گردد و پیدا کردن مغازه‌ای با چراغِ روشنناممکن می‌شود.

حالا هرچقدر هم مقامات اجرایی استان بیایند و در جلسات مختلف مدعیِ عدم تعطیلی بازار شوند، فایده‌ای ندارد و گردشگرانی که آمده بودند تا زیبایی‌های تبریز را ببینند با تونلیبی‌روح و مسکوت روبرو شده‌اند.

به نظر می‌رسد گیرِ کار درجای دیگری است و علی‌رغم تمام تلاش‌ها، حرفِ مسئولین پیش بازاری‌ها خریدار ندارد و آن‌ها دلِ خوشی از عالی‌جنابان ندارند تا از فرمایشات و تمناهایشان اطلاعت کنند.

سالِ 96 هم همچون سال‌های قبل شد و این را می‌توان از تصاویری که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، فهمید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آناج، تاریخ 2 فروردین 96، کد مطلب: 75926: www.anaj.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
تا رکود هست، وضع همینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین