پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
کاندیداهایی با شال لجنی و منتسب به نماینده اصلاح طلب ارومیه در فرمانداری حضور یافته‌اند که تداعی کننده بازی‌های خیمه شب بازی سیاسی هستند.

شعار سال: در چند روز اخیر مراحل ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر آغاز شده و یک جریان سیاسی خاص با بازی‌های متعدد در حال فضا سازی برای ورود به عرصه شورای شهر است.

نکته جالب توجه اینجاست که این کاندیداهای خاص با شالی لجنی در محل فرمانداری ارومیه حضور می‌یابند تا به نحوی وحدت رویه خود را نشان دهند امام غافل از اینکه اکنون مردم آگاهند و در تشخیص خود به درستی اقدام خواهند کرد.

بعد از قضیه قطار تبریز-مشهد و پایمال شدن خون مردم آذربایجان به بهانه سیاسی کاری هادی بهادری ، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ، اکنون به راحتی می توان به این نتیجه رسید که این طیف خاص بدنه آرای خود را در خطر دیده و به نحوی می‌خواهد در فضای گل آلود انتخابات شورای شهر ارومیه، از آب گل آلود ماهی بگیرد.

بعد از همه فراز و فرود های انتخاباتی و تغییر ناگهانی جناح خاص سیاسی توسط این نماینده مجلس، اکنون باید منتظر ماند و دید که "کاندیداهایی با شال لجنی" چه سیاستی برای اهداف پشت پرده خود دارند.

به نظر می‌رسد دست یازی به انتخابات شورای شهر توسط یک نماینده مجلس عملاً به اغما بردن فضای انتخاباتی است و نتیجه‌ای جزعقب ماندگی برای ارومیه نخواهد داشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی آناج، تاریخ 2 فروردین 96، کد مطلب: 75921: www.anaj.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین