پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱
مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی، با خوب ارزیابی کردن روند نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: در خصوص ثبت نام از داوطلبان در استان علی الخصوص تبریز استقبال خوب بوده به طوری که بیش از150 نفر در شهر ستان تبریز برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده اند.

شعار سال: به نقل از فارس، رضا استاد رحیمی در گفت و گویی در خصوص روند نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در استان و علی الخصوص در تبریز خوب بوده، به طوری که در شهرستان تبریز بیش از 150 نفر در انتخابات نام نویسی کرده اند و البته هنوز آمار نهایی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ها نیز استقبال از نام نویسی بسیار خوب بوده و ان شاءالله امیدواریم انتخاباتی پر شور و سالم و در خورد ملت ایران و شان آذربایجان شرقی برگزار شود و سال خوب و آغاز خوبی داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی، در خصوص بحث نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان با توجه به استقبال زیاد افراد، گفت: مبنای بررسی ها استعلامات از طریق مراجع چهارگانه و مستندات بوده و سعی خواهیم کرد بر این اساس اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم افرادی را انتخاب کنند که در توسعه شهرها تاثیر گذار بوده و در راستای رفاه مردم قدم های مهمی بردارند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نصر، تاریخ انتشار: 30 اسفند 1395، کد مطلب: 67338، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین