پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
وزیر امور خارجه در پیام تبریک نوروزی خود اعلام کرد تهدید مشترک امروز ما توسط مردان نقاب‌داری که تمدن را به غارت می‌برند، تقویت شده است.

شعار سال: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان طی یک پیام ویدویی در توئیتر خود ضمن تبریک عید نوروز، خواستار تجدید امید برای کودکان سوریه و یمن شد.

ظریف در پیام ویدئویی گفت: «تهدید مشترک امروز ما، افزایش خشونت افراطی و وحشی‌گری آشکار است. ایران اولین کشوری بود که در برابر این چالش ایستاده و پیشنهاد داد تا مقابله با این تهدید یک اولویت جهانی شود زمانی که طرح WAVE جهان علیه خشونت و افراطی گری کلید زد.

تهدیدی که اکنون با آن مواجه هستیم، می‌گویم ما چون هیچکسی جدا از آن نیست، توسط مردان نقاب‌داری که تمدن را به غارت می‌برند، تقویت شده است. برای مقابله با این چالش‌های جدید، رویکردهای جدید به شدت مورد نیاز است.

ایران به مدت طولانی در جبهه نبرد علیه افراطی‌گری بوده است. امیدوارم همتایان من نیز تمرکز خود را به این تهدید وجودی معطوف کرده و منابع مالی خود را به آن اختصاص دهند.»

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کد مطلب: 3937493:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
مردان نقاب دار کیلویی چند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین