پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به اعتقاد کارشناس غرب آسیا، به نظر می‌رسد متوسل شدن نتانیاهو به پوتین برای حمایت از داعش مانند افتادن جنازه فرعون بر رود نیل است که رسوایی فرعونیان را فریاد می‌کشد.

شعار سال«مجتبی رحمان­دوست»، دبیر کل سابق جمعیت دفاع از ملت فلسطین و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه نتانیاهو به پوتین متوسل شده چون شکست داعش شکست خود اوست، با اشاره به اینکه متوسل شدن نتانیاهو به پوتین مانند افتادن جنازه فرعون بر رود نیل است، بیان داشت: اگر جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و سخن سید حسن نصرالله که پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست‌ها را قطعی دانسته است، کنار یکدیگر گذاشته شود، باید مجموع شرایط را به فال نیک گرفت.

وی با توجه به توسل نتانیاهو به مسکو گفت: به نظر می‌رسد متوسل شدن نتانیاهو به پوتین برای حمایت از داعش مانند افتادن جنازه فرعون بر رود نیل است که رسوایی فرعونیان را فریاد می‌کشد. یعنی آن‌ها انواع تلاش‌های خود را برای پیروزی در این عرصه کرده‌اند. آمریکا نیز از هیچ اقدامی برای حمایت از صهیونیست‌ها دریغ نکرده؛ اما عملاً مقاومت دست برتر را در منطقه از جمله یمن، سوریه، لبنان و عراق دارد. بنابراین این اقدامات چیزی جز رسوایی صهیونیست‌ها نیست و الان پای آن‌ها به لرزه افتاده است.

دبیر کل سابق جمعیت دفاع از ملت فلسطین با تأکید بر دست‌وپا زدن صهیونیست­‌ها برای نجات خود از نابودی اشاره داشت: این اقدامات مصداق بارز جمله «الغریق یتشبث بکل حشیش» است. انسانی که در حال غرق شدن است به هر چیزی دست می‌اندازد تا نجات پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه مبانی جمهوری اسلامی ایران، یمن، حزب‌الله و مقاومت‌های عراق و سوریه به دلیل اعتقاد به مقاومت است، اشاره داشت: اقدامات روس‌ها در طول این مدت نیز حمایت از مقاومت بوده است؛ اما جهان‌بینی آن‌ها مادی است و به‌ هرحال حکومتی لائیک دارند و سردمداران آن کاسب هستند. ممکن است به خاطر مسائل مادی به سمت دیگری تمایل پیدا کنند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم هوشمندی محور مقاومت مطرح کرد: قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا و روسیه در همین جامعه مادی و با نگاه کاسب‌کارانه تلاش می‌کنند عملکردی حکیمانه داشته باشند تا دست کاسب‌کارانه و مبانی لائیک آن­ها برملا نشود. بنابراین چنین طرز تفکری تأثیرگذار است. باید مراقب بود تا هوشمندانه برخورد شود. محور مقاومت باید نسبت به روسیه عملکردی تجافی گونه داشته باشد

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396، کد مطلب: 1363168:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
ان شاالله آخرش هم خوب تمام شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین