پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشگین‌شهر گفت: تا ظهر روز چهارشنبه 323 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر شهری و 269 نفر روستایی است.

شعار سال: میرعلی رحیمی زاد رئیس ستاد انتخابات شهرستان مشگین‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه این شهرستان از لحاظ جمعیت و تعداد شهرها بزرگترین شهرستان استان اردبیل است گفت: 170 روستای این شهرستان بیش از 20 خانوار جمعیت وجود دارد که انتخابات شورای اسلامی در آن روستاها برگزار می‌شود.

وی افزود: از 25 اسفند ماه 95 انتخابات کلید خورده و از 30 اسفند ماه نیز ثبت نام از داوطلبان به صورت رسمی آغاز شده که تا امروز و این لحظه 323 نفر ثبت نام انجام گرفته که 54 نفر شهری و مابقی روستایی است.

وی ادامه داد: تاکنون در مشگین‌شهر 34 نفر ثبت نام انجام گرفته و 20 نفر مابقی نیز در شهرهای مختلف این شهرستان بوده است و 269 نفر نیز از روستاهای این شهرستان هستند که به تفکیک در بخش مرکزی 78 نفر، بخش ارشق 52 نفر، مرادلو 47 ، قصابه 59 و لاهرود 34 نفر ثبت نام شده است که 15 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل داده‌اند که 7 نفر روستایی و 8 نفر شهری هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در خصوص تعداد شوراهای منتخب در مناطق مختلف شهرستان گفت: در مشگین‌شهر 7 نفر شورای اصلی و 5 نفر نیز علل بدل انتخاب می‌شوند و در شهرهای دیگر این شهرستان 5 نفر عضو اصلی و 3 نفر علل بدل، و در روستاهای بزرگ این شهرستان همچون پریخان، موئیل، آقبلاغ، کوجنق، آلنی، جبدرق و میرک 5 نفر عضو اصلی و در مابقی روستاها 3 نفر به انتخاب مردم در پیروز خواهند شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی سبلان نیوز، تاریخ 5 فروردین 96، کد مطلب: 20228: www.sabalannews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین