پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
خبرگزاری رویترز نوشت که با شکست رئیسان جمهوریخواه دولت و مجلس نمایندگان آمریکا در تصویب طرح جدید بیمه درمانی که وعده داده بودند تا جایگزین بیمه درمانی کنونی (اوباماکر) شود، یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دونالد ترامپ با مخالفت برخی از همفکران او در مجلس با مانع مواجه شد.

شعار سال: پس از آنکه تعدادی از محافظه کاران همصدا با دمکراتها با طرح جدید بیمه درمانی مخالفت کردند، ترامپ و پل رایان که سعی فراوانی در کسب آراء موافق نمایندگان داشتند،نتوانستند حد نصاب 216 رای را برای تصویب این طرح به دست آورند.

ترامپ در واکنش به این موضوع گفت: 10 - 15 رای کم آوردیم. در مورد وفاداری و روند اخذ رای بسیار آموختیم.

وی با این حال افزود: چیزهایی درآن طرح بود که من هم از آنها خوشم نمی آمد. شاید این  اتفاق بهترین اتفاق ممکن بوده باشد. در آینده و پس از آنکه بیمه درمانی فعلی معروف به اوباماکر فروپاشیده شود طرح بیمه درمانی بسیار بهتری نصیب مان می شود.

پل رایان نیز در ارتباط با این شکست به خبرنگاران گفت: امروز روزی ناامید کننده برای ما است. انجام کارهای بزرگ دشوار است.

به نوشته رویترز، اداره بودجه کنگره تخمین زده بود که در پی تصویب طرح بیمه درمانی جمهوریخواهان 14 میلیون نفر تا سال دیگر از پوشش بیمه خارج خواهند شد و تا سال 2026 نیز 24 میلیون نفر فاقد بیمه خواهند بود.

به نظر می رسد که برخی از مفاد طرح پیشنهادی جمهوریخواهان و اننشار آمار مذکور در مخالفت برخی از جمهوریخواهان محافظه کار مجلس با طرح جدید نقش داشته است.

رویترز نوشت که کماکان اوباماکر در آمریکا اجرا خواهد شد و ترامپ در نظر دارد در آینده لایحه اصلاحات مالیاتی را به مجلس ارائه دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایرنا، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396، کد مطلب: 82473010:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین