پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۰۰ مجوز درخواست نشریه از استان اردبیل در دست بررسی است، گفت: در حال حاضر ۱۰۹ نشریه در استان مجوز انتشار دارند که عملاً نیمی از آن ها چاپ نمی‌شوند.

شعار سال: توحید بلورساز تصریح کرد: متأسفانه به دلایل مختلف تعدادی از نشریات مجوزدار چاپ نمی‌شوند و تنها گروه اندکی فعالیت مستمر مطبوعاتی دارند.

وی افزود: با توجه به استانداردهای تعریف شده برای استان اردبیل نزدیک به ۵۰ نشریه مورد نیاز است و بیش از این میزان به نظر نمی‌رسد کشش مطالعاتی داشته باشد.

معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی استان تأکید کرد: این در حالی است که ۱۰۰ مجوز درخواست نشریه از استان اردبیل در دست بررسی است و این میزان مازاد بر استانداردها و کشش مطالعات مطبوعات در خود استان است.

بلورساز به ضرورت ساماندهی مجوز دهی به نشریات تأکید کرد و گفت: این صحیح نیست که فردی صرفاً با مدرک کارشناسی بدون تخصص و تجربه در عرصه مطبوعات بتواند مجوز فعالیت دریافت کند.

وی افزود: افزایش کمی نشریات می‌بایست متناسب با نیاز استان باشد و علاوه بر این برای بهبود کیفی نشریات نیز اقدام شود.

معاون مطبوعاتی ارشاد اسلامی استان کپی خبر، برخوردار نبودن از تحلیل و کیفیت پایین صفحه‌آرایی را از آسیب‌های موجود مطبوعات چاپی دانست و به ضرورت اصلاح آن تأکید کرد.

به گفته بلورساز علاوه بر نشریات محلی ۲۵ سایت خبری نیز در استان اردبیل فعالیت دارند

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت مشکین سلام، تاریخ 11 اسفند 95، کد مطلب: 35004: www.meshkinsalam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین