پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مهندس حسن مختاری پر گفت: تهاترهای شهرداری ارومیه باید منجر به درآمد پایدار شود به گونه‌ای که در این تهاترها شرکای شهرداری و خود شهرداری در درآمدهای املاک واگذارشده سهیم و دخیل باشند.
شعار سال: مهندس حسن مختاری پردر مورد ارزیابی خود از روش تهاتر در انجام پروژه‌های مختلف مدیریت شهری و میزان تطابق آن با درامد پایدار گفت: با توجه به روند اقدامات تهاتری صورت گرفته در شهرداری ارومیه در سنوات اخیر، بدترین شکل تهاتر انجام شده است.

وی افزود: یعنی تمام حقوق مکتسبه ملک در قطعات کوچک و متوسط به‌صورت خام به تهاتر کننده واگذارشده است و درواقع در بسیار از مواقع این اقدام شهرداری فقط و فقط هزینه کارکرد پیمانکار را با فروش ملک خود صورت داده است.

مختاری پر اظهار کرد: در حالیکه، روش تهاتر زمانی موفق آمیز است که واگذاری همه حقوق و امتیازات مکتسبه یک ملک به‌صورت کلی و خام به طرف تهاتر نباشد.

وی تصریح کرد: باید طوری این تهاتر اتفاق بیافتد که تهاتر کننده به‌عنوان شریک شهرداری موظف باشد برای تأمین مالی خود اقدام به ساخت و تولید محصول مشترک با شهرداری نماید.

مختاری پر گفت: در این صورت از فروش محصول مشترک درآمدزایی برای دو طرف صورت می‌گیرد.

وی افزود: با این کار شهرداری با یک تیر چند نشان میزند یعنی هم پروژه‌اش انجام می‌شود و هم درآمد جدیدی در آینده برای خود طرفین تهاتر کننده نیز تأمین می‌کند.

مختاری پر تصریح کرد: درصورتیکه تهاتر دوراندیشانه و با اهداف کاربردی و با برنامه انجام شود رونق ساختوساز در شهر نیز به وجود می‌آید.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تیتر اول، تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396 ، کد مطلب: 1149، www.titraval.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین