پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
با حضور مسئولان شهرستان مشگین‌شهر رستوران و شهربازی منطقه نمونه گردشگری نور سبلان افتتاح شد.

شعار سال: میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در این مراسم گفت: هر فرد یا مسئولی موجبات ناامیدی مردم را فراهم کند گناه نابخشودنی کرده و مردم این شهرستان اجازه نخواهند داد این افراد و مسئولان در این راه قدم بردارند.

وی افزود: مردم این شهرستان باید وحدت و همدلی و یکپارچگی را حفظ کنند و اجازه ندهند این وحدت از بین رود.

وی ادامه داد: تلاش در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرستان باید در اولویت کارها قرار گیرد چرا که این شهرستان دارای پتانسیل‌هایی است که نیاز به همت مردم و مسئولان را می‌طلبد.

رحیمی زاد گفت: برای توسعه شهرستان باید افکار، سلایق و دیدگاه‌های مختلف در چهارچوب قانون و اصول اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در این شهرستان آیین های مختلفی وجود دارد که هیچ کس مانع این آیین‌ها نشده اما لازم است ارزش‌های اسلامی و انقلابی رعایت شود.

وی ادامه داد: برخی اتفاقات در این شهرستان قابل قبول نیست و نباید در آینده این اتفاقات دوباره تکرار شود لذا ما به دنبال ایجاد محدودیت برای شادی مردم نیستیم چرا که معتقد هستیم که مردم باید شاد باشند و این شادی موجب افزایش روحیه در مردم می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: در سال ۹۶ساد شادی خواهیم داشت وهمایش عظیمی با حضور نخبگان برگزار و در جهت توسعه شهرستان گام خواهیم برداشت.

وی تاکید کرد: در سال ۹۶ در خدمت این مجموعه خواهیم بود تا در حد توان در راستای ایجاد زیر ساخت‌ها تلاش خواهیم کرد تا این شهرستان در یادها ماندگار شود.

در این مراسم رستوران آتا و شهر بازی پل معلق افتتاح و در ایا نوروز مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین قبل از افتتاح پروژه ها از سفره هفت سین پل معلق پرده برداری شد.





















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری ایلقار خبر، تاریخ 28 اسفند 95، کد مطلب: 24721: www.ilgarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
مگه می تونی محدودیت ایجاد کنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین