پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
خلیل محبت خواه مشکل اصلی تأخیر در تکمیل بزرگراه‌ها را تخصیص اعتبار دانست و افزود: به عنوان مثال در بزرگراه اردبیل – مشگین شهر مطالبات پیمانکاران این پروژه در ۴۳ کیلومتر باقیمانده از این بزرگراه در حدود ۲۸۰ میلیارد ریال است.

شعار سال: وی افزود: در بزرگراه اردبیل تبریز نیز نیازمند ۹۲۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم و ۲۲ کیلومتر از مجموع ۲۸ کیلومتر باقیمانده این پروژه به علت نبود اعتبار به مناقصه گذاشته نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در شش کیلومتر دیگر (کمربندی نیر) به علت تخصیص نیافتن اعتبار، امکان تملک اراضی و شروع عملیات اجرایی وجود ندارد.

محبت خواه میزان اعتبار مورد نیاز بزرگراه اردبیل فیروزآباد را هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از مجموع ۸۲ کیلومتر در این محور ۱۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تأکید به اینکه این پروژه دارای مجوز کمسیون ماده ۲۱۵ بوده و در جدول ۱۹ قانون بودجه قرار دارد، اضافه کرد: با توجه به اهمیت ویژه این محور، ضروری است در سال ۹۶ این پروژه در پیوست یک قانون بودجه لحاظ گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین اعتبار مورد نیاز بزرگراه اردبیل آستارا را ۵۰۰ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: این پروژه نیز دارای مجوز کمیسیون ماده ۲۱۵ بوده و جزو پروژه‌های جدول ۱۹ بودجه ۱۳۹۵ است.

به گفته محبت خواه ضروری است این پروژه نیز در قانون بودجه سال ۱۳۹۶ در پیوست یک بودجه لحاظ گردیده و با توجه به مشکلات اجرایی و خاص ۲۲ کیلومتر باقیمانده، لازم است که این میزان اعتبار در طول پنج سال در بودجه پیش‌بینی شود.

وی در خصوص وضعیت کنارگذر اردبیل نیز افزود: تکمیل کنارگذر به سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند است و در این محور به طول ۵۷ کیلومتر بوده و در مسیر غربی و جنوبی پروژه به طول ۳۰ کیلومتر تمامی مراحل مطالعاتی به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: بخش مطالعه شده به پیمانکار واگذار شده و حدود ۱۰ کیلومتر از آن اجرا شده است؛ در این بخش مطالبات پیمانکار حدود ۱۲۰ میلیارد ریال است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشکین فردا، تاریخ 26 مهر 95، کد مطلب: 11713: www.meshkinfarda.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین