پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اروجعلی محمدی یکی از مدیران فرامنطقه ای است، گفت: وی بعنوان مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ پایتخت منصوب و قرار است به وزیر جهاد کشاورزی نیز مشاوره دهد.
شعارسال: در این مراسم سید جمال الدین پور پیغمبر به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و شهریار نگاهی ، محمود علایی، صادق نادری و عدیل سروی به عنوان اعضای هیات مدیره این بنگاه اقتصادی معرفی و مشغول فعالیت شدند.

دکتر جوادی معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل و اعضای هيت مديره شركت مغان گفت: اروجعلی محمدی یکی از مدیران ارزشی و فرامنطقه ای است و از وی درخواست کردیم من بعد در یکی از شرکت های عظیم در پایتخت به عنوان مدیرعاملی کمک مان کند و هم برای من و هم برای وزیر محترم مشاوره دهد.

وی در خصوص اتفاقی که برای شرکت کشت وصنعت مغان افتاده افزود: آمار و ارقامی که در سه سال گذشته برای من ارسال شده متحول است و نشان دهنده رشد این شرکت می باشد و به همین خاطر ما قدردان زحمات مدیرعامل و اعضای هيت مديره اسبق هستیم که قطعا با ادامه ی این روند توسط هيت مديره جديد به اهدافمان خواهیم رسید.

جوادی ادامه داد: اگر غیر از آقای محمدی شخصی دیگری در تصدی مدیریت این مجموعه قرار داشت حداقل در این بخش پیشرفت چندانی نداشتیم و ما در خدمت جناب پورحسین نیز بودیم و به همین خاطر به این مرحله رسیده ايم.

معاون وزیر کشاورزی ادامه داد: ما برای انتخاب هیات مدیره از شخص استاندار اردبیل که همیشه حامی کشاورزان بوده و نمایندگان استان بویژه جناب پورحسین مشورت کردیم و نظراتی داشتند و از حمایت ایشان نیز تشکر میکنیم سرانجام به این نتیجه رسیدیم که از آقای پورپیغمبر به عنوان مديرعامل و آقای علایی و نادري به عنوان اعضاي هیات مدیره به این شرکت اضافه شوند و با توجه به صورت جلسه ی که انجام دادیم جناب آقای سروی که یکی از مدیران ارزنده ما هستش به عنوان ريس هیات مدیره و جناب آقای قاليچه که قبلا هم زحماتی در این شرکت کشیده اند به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند و از این لحظه مشغول به فعالیت می شوند و ما آرزوی موفقیت داریم.

جوادی با اشاره به ظرفیت بالای مغان و شرکت کشت و صنعت مغان اضافه کرد: از همه ی مدیران این شرکت تقاضا دارم با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانند از ظرفیت ها و پتانسیل های فروان اين شركت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود:در دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی در زمینه کشاورزی انجام شده که همگی شاهد آن هستیم رشد ما امسال در این بخش 5/8 درصد بوده و در طول سه چهار سال گذشته نیز همیشه رو به جلو بوده ايم و تولید ملی را به این بخش اضافه کرده ايم.

وی ادامه داد: ما در بخش گندم خودکفا شده ایم و این در حالی است که در سال 92مجبور شدیم بیش از پنچ میلیون تن گندم وارد کنیم ولی امسال توانستیم غیر از مصرف خودمون بیش از یک تن گندم به کشور های خارج صادر کنیم.

پورپیغمبر مدیر عامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ابتدا با تشکر از زحمات مدیر عامل و اعضای هيت مديره اسبق این شرکت افزود:بنده فعالیت کشاورزی خود را از سال 73 در مغان شروع کرده ام و بمدت 5 سال مسول اداره حفظ و نباتات این شهرستان بوده ام و پس از آن با تلاش های خود در بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی مشغول به فعالیت بوده ام اما هر وقت که از من سوابقم را میپرسند پنچ سال درخشان و ارزشی که در این منطقه فعالیت کرده ام را میگویم.

پورپیغمبر ادامه داد: بنده عشق و علاقه خاصی به این منطقه دارم و برای من کار کردن در دشت مغان افتخاری بوده و مدیرعاملی این شرکت عظیم مسلما افتخار بزرگتری در پرونده من خواهد بود و از خدا خواستار توفیق هستم تا بتوانم برنامه هایی که در ذهنم هست را در این شرکت پیاده کنم.

وی افزود: از برنامه های که برای این شرکت در نظر گرفته ام همش از معنویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی سرچشمه میگیرد و در این راستا فعالیت خواهم کرد.

مدیر عامل جدید شرکت مغان با اشاره به برنامه های خود در شرکت کشت و صنعت مغان بیان کرد: اصلاح و توسعه روش های آبیاری،ارتقاء ی مکانیزاسیون ، ساخت و تاسیس گلخانه، توسعه باغات مکانیزاسیون و باغات زیتون، توسعه گیاهان دارویی،تولید نهال و بذر از جمله برنامه های اینجانب است.

وی افزود: ما میتوانیم با اجرای این برنامه ها زمینه ی اشتغالزایی را در این منطقه فراهم کنیم.

گفتنی است این مراسم در سالن اجتماعات شرکت مغان و بدون حضور فرماندار و امام جمعه پارس‌آباد ، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی و در سکوت کامل خبری برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: 26 اسفند 1395 ، کدخبر: 2047، www.savalankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
بالاخره دعواهاشون تموم شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین