پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ایلام بعد از اتمام ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای ایلامی شهر و روستا در ایلام آمار ثبت نام شدگان را منتشر کرد.

شعار سال: "معروف بسطامی" فرماندار ایلام در خصوص جمع بندي ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز پاياني ثبت نام؛ گفت: ثبت نا م داوطلبان این دوره نسبت به دوره گذشته با میانگین افراد 30 تا 35 سال بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و رشد چشمگیری داشته است.

بسطامی اظهار کرد: این رشد آماری، نشان از آگاهی وفهم جوانان ما نسبت به پی گیری مسائل ومشکلات مردم در شهر وروستاها بوده و یک اقدام بسیار امیدوار کننده واعتماد به جوانان در امر خدمت رسانی می باشد.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات پیش رو از دو لحاظ اهمیت فوق العاده ای دارد چرا که رای مردم علاوه بر تعیین رئیس دولت، در صندوق شوراهایی ریخته خواهد شد که پارلمان محلی هستند و سرنوشت یک شهر، بخش، روستا، استان و در نهایت کشور در دستانشان است؛ لذا باید از این ظرفیت بهره برد.

ایشان در ادامه از همه آحاد مردم خواستند در 29 اردیبهشت در پای صندوقهای اخذ رای حاضر شده و بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی و با آرمانهای امام راحل ومقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

فرماندار ایلام در ادامه آمار جمع بندي شده ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را به شرح ذیل اعلام کرد:

-کل ثبت نام داوطلبین 480 نفر؛

-کل داوطلبین شورای شهر193 نفر،رشدبیش از53 درصدی نسبت به دور گذشته

-کل داوطلبین شورای روستا287 نفر،رشد نزدیک یک درصدی نسبت به دور گذشته

-تعدادکل داوطلبین زن 31 نفر رشد بیش از دونیم برابرنسبت به دوره گذشته

-تعدادکل داوطلبین مرد 449نفر

-تعداد داوطلبین زن در شورای شهر21نفر

-تعدادکل داوطلبین مرد در شورای شهر172نفر

-تعداد داوطلبین زن در شورای روستا10نفر

-تعدادکل داوطلبین مرد در شورای روستا277نفر

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام پویا، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 43279: www.ilampooya.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین