پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
سرپرست فرمانداری دهلران از پیگیری برای ساخت نیروگاه 500 مگاواتی گازی تولید برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این نیروگاه با هدف تامین برق طرح های ان جی ال 3100 و پتروشیمی دهلران ساخته می شود.

شعارسال: سید حسینعلی موسوی در نشستی با مجری طرح ساخت نیروگاه و مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با اشاره به راندمان 58 درصدی این نیروگاه اظهار کرد: برای ساخت این نیروگاه با تکنولوژی روز و مصرف حداقل آب و آلایندگی زیست محیطی کم، در حال پیگیری هستیم.

وی بر ضرورت تسریع در اخذ مجوزهای لازم توسط شرکت مجری تاکید کرد و افزود: مطالعه منطقه برای مکان یابی مناسب، تامین آب و زمین مورد نیاز و خط انتقال گاز از موضوع های هستند که باید پیگیری شوند.

موسوی از سرمایه گذاری 200 میلیون یورویی در اجرای این طرح خبر داد و تاکید کد: بیش از 130 میلیون یورو برای خرید تجهیزات و مابقی نیز برای تامین ایستگاه های گاز، عملیات ساختمانی و آماده سازی هزینه می شود.

سرپرست فرمانداری دهلران با استقبال از اجرای این طرح و اشاره به فواید آن برای طرح های ان جی ال 3100 و پتروشیمی و از طرفی اشتغالزایی مناسب، گفت: آمادگی برای هر گونه همکاری و اقدام مورد نیاز در اجرای طرح و نیازمندی های آن با همکاری دستگاه های اجرایی داریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی فریاد، تاریخ انتشار: 6آذر1395 ، کدخبر: 888: WWW.faryad.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین