پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
زیرزمینی بودن همیشه به معنی غیر مجاز بودن نیست و گاهی به معنی خدمات اداره ایست که در زیر زمین فعالیت می کند. آب از مجموعه نیاز های اولیه انسان است و این مهم در شهرستان های استان به ویژه بهارستان از منابع زیر زمینی تامین می شود. برای تامین آب […]

شعار سال: زیرزمینی بودن همیشه به معنی غیر مجاز بودن نیست و گاهی به معنی خدمات اداره ایست که در زیر زمین فعالیت می کند.

آب از مجموعه نیاز های اولیه انسان است و این مهم در شهرستان های استان به ویژه بهارستان از منابع زیر زمینی تامین می شود.

برای تامین آب منازل مردم شهرستان اداره آب و فاضلاب باید تلاش هایی انجام دهد که هیچ وقت این تلاش ها به چشم مردم نمی آید چون اغلب این فعالیت ها زیر زمین انجام می شود.

شاید رئیس آب و فاضلاب یک شهرستان سوژه خوبی برای تهیه مصاحبه باشد؛ رئیسی که فعالیت هایش بیشتر زیر زمین است و مردم هیچ وقت به چشم نمی بینند.

در همین راستا بدون هماهنگی قبلی به دفتر رئیس آب و فاضلاب شهرستان بهارستان رفتیم و گفتگویی متفاوت و دوستانه ای را با وی آغاز کردیم.

پرویز عبدی، مدیر اداره آب و فاضلاب شهر گلستان در این گفتگو، با اشاره به علاقه اش به کارش گفت: من کارم را دوست دارم و مدرک تحصیلی ام نیز فوق لیسانس مهندسی منابع آب می باشد که قصد دارم آن را تا دکترا ادامه دهم.


وی با اشاره به سابقه دو سال ونیمه کار خود در شهرستان بهارستان تصریح کرد: در طول این مدت حدود 70 کیلومتر شبکه را اصلاح و ترمیم کردیم و در حدود 10000 انشعاب قدیمی را نیز اصلاح کرده ایم همچنین 13 کیلومتر خط انتقال آب ایجاد نموده ایم.
آقای رئیس ضمن بیان این موضوع که پیشرفت های فراوانی در زمینه بهبود شرایط شبکه آب کرده اند اظهار داشت: 2 ایسگاه پمپاژ سازی ایجاد کرده ایم یک ایستگاه در شهر صالحیه و یکی در شهر گلستان همچنین مطالعات ژئوفیزیکی در مورد آب شهرستان انجام می دهیم تا هم از وضغیت آب و آگاه شویم و هم در راستای بهبود هر چه بیشتر کیفیت آن تلاش کنیم.


وی ضمن ذکر این مطلب که در تابستان زمان هایی می شد که سه شبانه روز به منزل نمی رفت ادامه داد: مردم وقتی شیر آب منازلشان را باز می کنند و می بینند که آب می آید بدانند که کسانی در زیر زمین مشغول کار هستند و در سرما و گرما زحمت می کشند تا آب به منازل شهروندان بهارستان برسد.
مدیر اداره آب و فاضلاب گلستان در رابطه با ساعت کاری کارکنان اداره آب و فاضلاب گفت: زودترین ساعتی که به خانه می رویم ساعت 5 بعد از ظهر است اما ساعت اداری از 7:45 شروع می شود، به قول معروف آمدنمان با خودمان است و رفتنمان با خدا.
وی در رابطه با سختی کار و علاقه به آن بیان داشت: من به کارم عادت کرده ام و به نوعی معتاد کارم شده ام به گونه ای که در بعضی روز های تغطیل به بازدید خود جوش از مخازن می روم و ساعتی در آنجا می نشینم.

عبدی در پایان با اشاره به اینکه شخصا از مردم در رابطه با شرایط آب پرس و جو می کند، خاطر نشان کرد: کار ما کار خدماتی است و هنگامی که بیرون از محیط کار مردم و هم شهریان را می بینیم و از آن ها در رابطه با وضعیت آب سئوال میکنیم و رضایت آنها را می بینیم خستگی از تنمان بیرون می رود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، تاریخ 13 دی 94، کد مطلب: 33910: www.baharestaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین