پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۷۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با وجود مطرح شدن ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی در صحن علنی شورای شهر، تاکنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

شعار سال: زهرا رضایی در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: موضوع ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی بارها در صحن علنی شورای شهر بوشهر مطرح شده است اما تاکنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: با این نوع بی‌توجهی‌های انجام شده، شاهد تعداد زیادی کیوسک ماهی فروش و دستفروش در نوار ساحلی هستیم که از شهرداری درخواست می‌شود در زمینه ساماندهی آنها اقدام جدی کند.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: پل هوایی رو به روی بیمارستان شهدای خلیج فارس در جهت تسهیل عبور و مرور مراجعین این بیمارستان راه‌اندازی شده اما تاکنون پله برقی این پل راه‌اندازی نشده و مشخص نیست متولی کار چه کسی است و کی قرار است این پله برقی راه‌اندازی شود.

عضو دیگر شورای شهر بوشهر نیز گفت: تخصیص اعتبار جهت روکش آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر دیده شود.

ندا عبدالله‌زاده اضافه کرد: رفع مشکلات آسفالت معابر و خیابان‌ها نقش بسزایی در رضایت شهروندان دارد که انتظار می‌رود به منظور آسایش شهروندان و تسهیل در رفت و آمدها و خدمات رسانی به مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از عمر آسفالت برخی خیابانها و کوچه‌ها و معابر شهر سال‌ها می‌گذرد و با فرسایش و تخریب شدید آسفالت که به مرور زمان نیاز به ترمیم می‌باشد، درخواست دارم شهرداری بعد از اتمام آسفالت کوچه‌های خاکی سطح شهر با تخصیص یک بودجه با شناسایی معابر مورد نیاز، نسبت به روکش آسفالت و مرمت این معابر اقدام کند.

وی خواستار تسریع در عملیات روکش آسفالت خیابان مطهری و پاکسازی دیوار نویسی‌های تبلیغاتی میدان آزادی شد

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لیمر، تاریخ انتشار: -، کد مطلب: -:www. leymer.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین