پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۸۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط رکود هستیم و بیش از ۵۰ درصد کارخانجات و مراکز تولیدی ورامین، پیشوا و قرچک تعطیل و یا در حال تعطیل شدن است.

شعار سال: سید حسین نقوی حسینی با اشاره به استراتژی های انقلابی و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نظام اسلامی بر قله موفقیت تغییر و تحولات بین المللی و منطقه ای نشسته و اهداف خود را به نظام استکباری دیکته می کند.

وی مدیریت بی انگیزه، غیر انقلابی و بی تحرک را یکی از عوامل ضربه زدن به اقتدار امروز نظام اسلامی دانست و افزود: مدیریت غیر انقلابی نمی تواند مشکلات و موانع را از سر راه بردارد و در نتیجه شاهد تورم، مشکلات و موانع فراوانی در حوزه های انتخابیه هستیم و شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک نیز از این مورد مستثنی نیستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موج بیکاری جوانان تحصیلکرده دختر یا پسر با تحصیلات لیسانس، فوق لیسانس و یا حتی دکتری در شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک مهمترین مشکل مردم و موکلان من است و در سراسر کشور نمایندگان مردم شرمنده موکلان خود می شوند.

وی با اشاره به رکود و تعطیلی مراکز تولیدی و بنگاه های اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین مشکلات شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، گفت: تا زمانی که نگاه مدیران کشور به بیرون از مرزها بوده و امیدوار به کمک و مساعدت دشمن و اعتماد به بیگانگان باشد مشکلات کشور حل نخواهد شد.

نقوی حسینی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد کارخانجات و مراکز تولیدی ورامین، پیشوا و قرچک تعطیل و یا در حال تعطیل شدن است، خاطر نشان کرد: کشور در شرایط رکود قرار دارد و مصداق بارز این امر تعطیلی کارخانه قند ورامین بعد از ۷۰ سال و بیکاری حدود ۴۰۰ کارگر این کارخانه در دولت یازدهم است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: من موضوع تعطیلی کارخانه قند را به دولت و وزرای مربوطه منعکس کردم، راه حل هم ارائه دادم اما هیچ اقدامی برای راه اندازی این کارخانه صورت نگرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 3946981: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین