پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از سد طالقان به شهر جدید هشتگرد خبر داد.

شعار سعال: ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی انتقال آب از خط لوله طالقان به شهر جدید هشتگرد، اظهار کرد: این مهم پیرو مصوبه سفر هیئت دولت به استان البرز انجام می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه انتقال ۵ میلیون مترمکعب از خط لوله انتقال طالقان به شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مصوبه هماهنگی‌های لازم انجام و مراحل زیرسازی در حال شکل‌گیری است.

پالیزگیر با تأکید بر اینکه در مسیر انتقال کوه و تپه وجود دارد، گفت: پس از اتمام عملیات لوله‌گذاری، آب به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهر جدید هشتگرد منتقل و ازآنجا در سطح شهر توزیع می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بابیان اینکه تصفیه‌خانه اصلی شهر جدید هشتگرد توسط شرکت امور آب استان در حال ساخت است، گفت: اعتبار این پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یک پکیج و تصفیه‌خانه محلی بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان احداث‌شده تا پس از انتقال آب از خط لوله طالقان مراحل تصفیه انجام شود.

به گفته فرماندار شهرستان ساوجبلاغ این پروژه تا تابستان امسال به پایان می‌رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 3947456: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
گفته بودند که جلوش را می خواهند بگیرند که
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین