پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی دهستان درام غرق در گل ولای می شود و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود که خیابان ها تبدیل به استخر می شوند و برای عبور از آن نیاز به قایق است.
شعارسال: دهستان درام یکی از پر تردد ترین دهستانهای شهرستان طارم است که علاوه بر داشتن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری دارای ۵۲۴ خانوار می باشد.

گفتنی است در نخستین روزهای سال ۱۳۹۶ باران رحمت الهی در شهرستان طارم شروع به باریدن گرفت و موجب خوشحالی مردم و مسافران نوروزی در این شهرستان شد.

اما با هر بار باریدن باران تمامی خیابانهای اصلی دهستان درام غرق در گل ولای می شود و در برخی از این خیابانها چنان آب جمع می شود و خیابان های تبدیل به استخر می شوند که برای عبور از آن نیاز به قایق است.

خاکهای که در بسیاری از کوچه و خیابانهای این دهستان روی هم انباشته شده بود با بارش باران حجمی از گل و لای را ایجاد کرده بود و عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده به گونه ای که بسیاری از شهروندان با لباس های گل آلود در حال تردد بودند.

امیدوار بودیم که مسئولین مربوطه حداقل در این سال نو جلو میهمانان آبرو داری کنند و شهر را برای پذایرایی از میهمانان نوروزی آماده می کردند تا آنها در این گل ولای فرو نروند و با خاطره خوشی این شهر را ترک کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری زیتون، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396، کدخبر: 17095، www.bargezeytoon.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین