پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان تهران گفت: هجمه جریان منافقین، استکبارجهانی و برخی غافلین داخلی به آقای رئیسی نشانه مظلومیت ایشان است.
شعار سال: سیدمهدی هاشمی رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان تهران گفت: حجت‌الاسلام رئیسی مدیری متفکر و کارآمد است. آقای رئیسی نمونه و سمبلی از شهید بهشتی است که اندیشه‌ها و مبانی شهید بهشتی را در خود دارد.

وی افزود: انتظار داشتیم که بعد از اعلام رسمی کاندیداتوری، آقای دکتر رئیسی مورد هجمه جریان منافقین، استکبارجهانی و برخی غافلین داخلی قرار بگیرد و اینکه امروز برخی ایشان را به دلیل مقابله و برخورد با جریان تروریستی منافقین تخریب می‌‌کنند، نشانه مظلومیت ایشان است.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی در استان تهران تاکید کرد: جریان تروریستی منافقین پدربزرگ جریان تروریستی داعش است و اگر آن‌ روز امثال حجت‌الاسلام رئیسی با تروریست‌ها برخورد قاطع و قانونی نمی‌کرد، امروز تروریست‌ها امنیت و آرامش را از ملت ایران سلب کرده بودند.

هاشمی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی برنامه مدون، دقیق و کاربردی برای مدیریت اجرایی کشور دارد و در زمان لازم به اطلاع مردم خواهد رسید، گفت که حجت‌الاسلام رئیسی گزینه‌ای مردمی، فراگیر و فراجناحی است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 فروردین 1396، کد مطلب: 1376405، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین