پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
پدر شهید احمدی روشن می گوید: یکی از نخبگانی که در تیم مصطفی(شهید) حضور داشت اکنون در اداره آب و فاضلاب اصفهان کار می کند.

شعار سال: حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن در خصوص سرنوشت تیم کاری احمدی روشن اظهار داشت:دیگر از تیم مصطفی در تاسیسات هسته ای استفاده ای نمی شود و حتی یکی از نخبگانی که در تیم شهید حضور داشت اکنون در اداره آب و فاضلاب اصفهان کار می کند.

وی ادامه داد:گاهی اوقات در زمان حیات شهید وی اینقدر درگیر فعالیت و تلاش بودند که در مقطعی هر ۱۲ روز یکبار به خانه می آمد و خدا می داند که اینها به اسم مذاکره برد برد تلاش های شبانه روزی تیم های هسته ای کشور را یک شبه در ازای دستاورد هیچ به باد دادند. پیش از آن هم هرچه رهبری تذکر دادند که اینها دبه می کنند و به قراردادهایشان پایبند نیستند اما دولتی ها کار خودشان را کردند.

حاج رحیم احمدی روشن در پاسخ به صحت لغو برخی سخنرانی های وی در کشور گفت:بله دولتی ها بالغ بر ۲۵ سخنرانی من در نقاط مختلف کشور را لغو کردند و دلیلش هم کاملا مشخص است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 23 فروردین 96، کد مطلب: 131122: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین