پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی قشم از راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

شعار سال: محمود شکرآبی روز یکشنبه در دیدار با شهردار تبریز افزود: حمایت‌های دلگرم‌کننده شهرداری تبریز و شرایط مناسب موجود سبب شد ریسک ایجاد این خط هوایی را با اشتیاق بپذیریم.

وی با بیان این‌که تمام هماهنگی‌های پروازی برای راه اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ با اخد مجوزهای لازم طی شده است، افزود: این خط هوایی اواخر اردیبهشت‌ماه با پرواز یک فروند هواپیمای ۳۱۹ ایرباس، با ارائه کترینگ مناسب آغاز می‌شود و به مرور زمان، تعداد هواپیماها به دو یا سه فرورند افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل جدید هواپیمایی قشم خاطرنشان کرد: موفقیت و رونق پرواز تبریز-هامبورگ، تجربه مهمی برای توسعه پروازهای اروپایی در ارتباط با تبریز خواهد بود.

شهردار تبریز هم در دیدار، راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ را از اقدام های ماندگار در راستای برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواند و افزود: این خط هوایی، ارتباطات مهم فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دو کشور را پشتیبانی خواهد کرد.

صادق نجفی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به عنوان حامی مهم راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ، زمینه‌های اجرایی این ارتباط بین‌المللی را به نقطه مطلوب رسانده است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته، رایزنی‌های مستمری با دستگاه‌ها و شرکت‌های اجرایی مرتبط، از جمله وزارت امور خارجه، بخش‌های فرودگاهی، اتاق بازرگانی، مجموعه‌های گردشگری و آژانس‌های مسافربری داشته‌ایم و حمایت‌های تبلیغاتی قابل‌توجهی را نیز برای رونق هر چه بیشتر این خط پروازی در نظر داریم.

نجفی اظهار کرد: راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ از اهداف مهم شهرداری تبریز در حوزه‌ بین‌الملل است که با توجه به بسترهای مشترک تجاری و فرهنگی بین دو طرف، نقش تبریز را در روابط ایران و آلمان، پررنگ‌تر خواهد کرد.

روابط تبریز و هامبورگ در چند سال گذشته به واسطه سفرهای متقابل هیات های سیاسی و اقتصادی دو طرف افزایش یافته و مدیران این شهرها درصدد امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیار آذربایجان، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 31531: www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
امیدوارم تا اون موقع راه اندازی بشه حرف های شما حرف نیس م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین