پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
در ادامه بی پولی در ورزش سیستان و بلوچستان این روز ها تیم ساحلی چابهار برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک نیازمند حمایت مسئولین است.

شعار سال: بحران مالی یکی از مشکلات جامعه ورزش سیستان و بلوچستان است که حتي در مواردي نبود اعتبار لازم باعث حبس يا آواره گی قهرمانان ورزشی استان در شهر ميزبان شده است.

چندی پیش بود که خبر آواره گی تیم هاکی استان سر تیتر خبرهای استان و کشور شد با این حال همچنان بی پولی بر فضای ورزش استان حاکم است و هر روز یکی از رشته های ورزشی در استان به اغماء می رود.

در تماسی که محمد جدگال یکی از ورزشکاران استان با این پایگاه خبری داشت، وی با بیان اینکه امسال تیم فوتبال ساحلی پیمان شهرداری چابهار در مسابقات زیر گروه لیگ یک شرکت کرد و از بین ۲۰ تیم، دوم و به لیگ دسته یک صعود کرد، گفت: سعید پیرامون یکی از بازیکنان تیم مورد توجه سرمربی تیم برسام اردکان قرار گرفت که در تماسی با بنده خواهان این بازیکن شدند.

وی ادامه داد: در سفری که به یزد داشتیم سعید پیرامون قرارداد امضاء کرد.

جدگال با بیان اینکه این افتخار را تیم، مرهون حمایت های شهرداری چابهار است، افزود: با وجود منطقه آزاد، بنادر، اداره شیلات و شرکت نفت در چابهار همچنان تیم فوتبال ساحلی چابهار از داشتن اسپانسر محروم است.

این ورزشکار درادامه خاطر نشان کرد: ادارات استان از تیم های ورزشی حمایت نمی کنند و شهرداری تنها ارگانی است که به ورزشکاران کمک می کند.


وی ضمن تقدیر از شهردار چابهار و رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان تصریح کرد: در حال حاضر تیم به لیگ دسته یک رسیده است لذا حمایت ادارات استان را می طلبد.

جدگال بیان کرد: پس از پایان مسابقات علی رغم کسب مقام از بازیکنانی که چند هفته از خانواده دور و حتی مرخصی بدون حقوق رفته بودند تقدیر نشد که این عامل سبب بی انگیزگی در ورزشکاران می شود.

این ورزشکار در ادامه از فرماندار و نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواست تا تیم ساحلی چابهار را حمایت و سایر نهاد ها را نیز واردار به فعالیت و حمایت از ورزشکاران کنند.

وی در ادامه با اشاره به استعدادهای جوانان منطقه به خصوص درفوتبال ساحلی گفت: سعید پیرامون اولین بازیکن سیستان و بلوچستانی است که به لیگ برتر فوتبال ساحلی راه پیدا کرده است لذا می طلبد که مسئولین بیشتر ورزشکاران را حمایت کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون، تاریخ انتشار: 29 فروردین 1396، کد مطلب: 93523، www.asrehamoon.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
واقعیت فوتبال ساحلی را باید در سواحل رودسر جستجو کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین