پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
وزارت راه و شهرسازی آمار رسمی پروازهای فرودگاه مهرآباد در آبان ماه سال جاری را منتشر کرده که بر اساس آن همچنان دو ایرلاین دولتی ایران‌ایر و آسمان بیشترین تاخیر را به ثبت رسانده‌اند.

شعارسال: بر اساس این گزارش در آبان سال 94، 4372 پرواز در فرودگاه مهرآباد از سوی 13 ایرلاین انجام گرفته که بیش از 34 درصد آنها با تاخیر مواجه شده‌اند.

بر این اساس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که 15 درصد از کل پروازهای ماه گذشته را انجام داده تنها موفق به ثبت 223 پرواز به موقع شده است تا با 65 درصد تاخیر رکورددار تاخیرها باشد.

پس از ایران‌ایر شرکت هواپیمایی آسمان نیز که در آبان ماه 569 پرواز در فرودگاه مهرآباد داشته با 37 درصد تاخیر روبرو بوده است تا به این ترتیب دو ایرلاین دولتی ایران‌ایر و آسمان در مجموع 39 درصد از کل تاخیرهای ماه آبان را به خود اختصاص دهند.

در بین دیگر ایرلاین‌ها نیز وضعیت در بین شرکت‌هایی که تعداد پروازهای بیشتری را ثبت کرده‌اند متفاوتند.

شرکت هواپیمایی ماهان که 527 پرواز را در آبان ماه انجام داده موفق شده با 76 درصد پرواز به موقع آماری نسبتا قابل قبول را به ثبت برساند.

هواپیمایی قشم‌ایر نیز با 410 پرواز آمار ماهان را ثبت کرده‌اند و تنها در 24 درصد از پروازها تاخیر داشته‌اند.

پس از آنها شرکت هواپیمایی زاگرس با 459 و آتاایر با 463 پرواز جزء ایرلاین‌های نسبتا فعال در ماه گذشته بودند که آمار تاخیر آنها در حدود 40 درصد ثبت شده است.

در صف شرکت‌های هواپیمایی با تاخری پایین ایرلاین‌هایی مانند کیش‌ایر، کاسپین و معراج دیده می‌شوند که به ترتیب 25، 30 و 29 درصد از پروازهای آنها تاخیر داشته‌اند.

در این بین شرکت هواپیمایی پویاایر که با 28 پرواز کمترین فعالیت را در بین ایرلاین‌های ایرانی فعال در فرودگاه مهرآباد داشته موفق شده با ثبت 25 پرواز بدون تاخیر آمار 89 درصد پرواز به موقع را در این ماه ثبت کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار خبر 25 آذر 1394، کدمطلب: 94092514623، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
با این وضع بی خود کردن که بلیط ها رو گرون کردن . ایرلاین ها برای هر ثانیه تاخیر باید جریمه میلیاردی به مردم بدهند. 30 سال ایرلاین های دولتی و خصوصی مفت خوردند، بس نیست.
شرم از خودشون ندارن از پروردگار شرم کنند. مفت خورهای بی حیا.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
0
0
ایر لاین های ایرانی در برخی موارد دکان و کاسبی افراد معلوم الحال شده است. فکر می کنم نیاز به تصویب قانونی جهت برخورد سریع و خارج از نوبت با این پدیده زشت وجود دارد
بهروز
United Arab Emirates
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
اگه این اتفاق تو کشور های دیگه میفتاد اون شرکت واسه یه مدتی پروازاش لغو میشد ن۰ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
با وجئ ان امار وحشتناک چه کسی حاضر است این برند برتر را بخرد؟
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
کاش فقط پرواز بود.. اینا حتی تو مدیریت اتوبوس و قطارهم موندن ..م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین