سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
تغییرات چشمگیر مصرف رسانه ای مردم از سال 2000 به بعد. افزایش گرایش به اینترنت و تلویزیون و کاهش گرایش به مجلات و روزنامه ها.
شعارسال: تغییرات چشمگیر مصرف مردم از سال 2000 به بعد. افزایش گرایش به اینترنت و تلویزیون و کاهش گرایش به مجلات و روزنامه ها.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال خبر فوری، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1396، کدخبر: - ، @AkhbareFori

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
دیگر با وجود رسانه های اجتماعی کمتر کسی به سراغ ایها میرود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین