پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
سردار غیاثی گفت: از تجارب ارزشمند بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد امور استفاده شود و این تجارب بهترین راهنما برای پاسداران جوان خواهند بود.
شعار سال: دیدار صمیمانه بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در مجموعه فرهنگی امام علی (علیه السلام) شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه حضرت زینب (سلام الله علیها)در مکتب وحی تربیت شده اند و حقیقت واژه صبر را به زانو درآوردند، گفت: امروز حضرت زینب (سلام الله علیها) عَلَم را در شام برافراشته کرده و مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در حال زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر تاریخ در حال تکرار است و نقش حضرت زینب (سلام الله علیها) در این مسیر تاریخی خود را نمایان کرده است.

وی با تشریح وضعیت منطقه غرب آسیا، گفت: فرصتی برای جوانان مومنِ مسلمان در راستای دفاع از حریم ولایت که ویژگی ممتاز حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) است مهیا شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: شاخصه ممتاز حضرت زینب (سلام الله علیها) و مادر بزرگوار ایشان " فدایی شدن در راه ولایت " است که برای نسل حاضر و آیندگان درس آموز است.

وی افزود: مدافعان حرم مصداق مومنان صادق هستند که هم مطالبه حضور در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) را دارند و هم در این عرصه نقش آفرینی می کنند، اگر انسان در یکی از این دو حالت قرار نداشته باشد در شعبه ای از نفاق قرار می گیرد.

سردار غیاثی با بیان اینکه هر شخصی که از ولایت تبعیت کند بدون شک از نجات یافتگان خواهد بود، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت سربلند هستند.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش خاطرنشان کرد: از فرصت ماه های رجب، شعبان و رمضان برای تقویت ارتباط با خداوند و خودسازی معنوی استفاده شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه فجر در سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی را در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) صورت داده است، گفت: برای ارتقای شاخصه های فارس در تمام زمینه ها به تلاش مضاعف و همگرایی نخبگان استان نیاز است.

وی با اشاره به فضاسازی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی علیه سپاه پاسداران و بسیج، گفت: آمادگی بسیج در تمام عرصه ها همواره باید ارتقا پیدا کند و برای پویا و سرزنده بودن بسیجیان تلاش شود تا در موقع نیاز در صحنه حضور پیدا کنند.

سردار غیاثی با بیان اینکه هیئت های اندیشه ورز و گروه های مشاور متشکل از نخبگان استان و پیشکسوتان سپاه در فارس تشکیل شده اند، گفت: از تجارب ارزشمند بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد امور استفاده شود و این تجارب بهترین راهنما برای پاسداران جوان خواهند بود.

با اندکی تلخیص و اضافات، بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تنویر، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1396، کد مطلب: 103828، www.tanvir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
استفاده از نیروی نظامی در امور مختلف خوبه ، اما به اندازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین