پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی گفت: دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه ها می توانند تا پایان آذر ماه در یکی از مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ثبت نام کنند.

شعار سال:حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با اشاره استقبال گسترده دانشجویان، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه ها برای تحصیل در این مرکز، گفت: مهلت ثبت نام تا پایان آذرماه است که با توجه به پیش ثبت نام 2000 نفر، احتمالا تا نیمه دی ماه تمدید می شود.

*کانال تلگرام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از کانال تلگرام این حوزه به آدرسtelegram.me/ehodatاستفاده کنند.

مدیرحوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، ظرفیت هر مرکز را حدود 150 نفر دانست و افزود: ظرفیت برخی مراکز مانند شریف تکمیل شده است.

*امکانِ ثبت نام دانش آموختگان و اساتید

وی ادامه داد: با تغییر اساس نامه این حوزه در سال 90، امکان ثبت نام برای دانش آموختگان و اساتید نیز مهیا شده است. به همین دلیل، نام آن از حوزه علوم اسلامی دانشجویی به حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تغییر یافت.

آغاز ثبت نامِ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی با اشاره به تدریس دروسی مانند آشنایی با تفسیر قرآن کریم، آشنایی با فقه اسلامی، کلام نوین اسلامی، آشنایی با منابع حدیثی، انسان شناسی اسلامی، جریان شناسی فکری و فرهنگی، تاریخ تحلیل اسلام، نظامی سیاسی اسلام و ... خاطرنشان کرد: از سال گذشته، تدریس بحث «رسالت الهی» آغاز شد که در سال جدید، «رسالت الهی 2» ارایه می شود. انشالله در آینده نزدیک، کتابی شامل این بحث، منتشر می شود.

*«رسالت الهی» ادامه ی «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»

وی گفت: بحث «رسالت الهی» بر مبنای مطالبمقام معظم رهبری مبنی بر "تربیت دانشجوی طراز انقلاب اسلامی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی" تدریس می شود. ضمن اینکه برگرفته از بحث «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» رهبر انقلاب اسلامی در مسجد کرامت مشهد در سال های پیش از انقلاب اسلامی است.

آغاز ثبت نامِ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان,تاریخ انتشار 25 آذر 1394,کد مطلب: 507779www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
متشکرم از اطلاع رسانی
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین