پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
با حضور مدیران و اهالی محل، ساخت بوستان آفتاب ویژه‌ی بانوان در منطقه سه شهر کرمان آغاز شد.

شعار سال: در آیین کلنگ‌زنی این بوستان که با حضور فرماندار، شهردار، رییس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری کرمان و هم‌چنین مردم محله برگزار شد، شهردار کرمان گفت: بوستان آفتاب، سومین بوستان ویژه‌ی بانوان است که در شهر کرمان راه‌اندازی خواهد شد.

علی بابایی با بیان این‌که با مصوبات خوب اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و به‌ویژه کمیسیون بانوان شورا، ایجاد چهار بوستان بانوان در چهار منطقه‌ی شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت، گفت: پیش از این بوستان عفاف به وسعت حدود دو هکتار در منطقه دو شهر کرمان راه‌اندازی شد و پس از آن بوستان چهار هکتاری ریحانه در منطقه سه ایجاد شد.

وی افزود: طبق وعده‌ای که داده بودیم، قرار بود یک بوستان بانوان نیز در منطقه سه شهری راه‌اندازی کنیم که ساخت این بوستان امروز آغاز می‌شود.

شهردار کرمان ادامه داد: هم‌چنین بوستان چهارم بانوان هم در منطقه یک شهر کرمان در پارک دانشجو راه‌اندازی خواهد شد.

بابایی با بیان این‌که امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت شاهد افتتاح بوستان آفتاب باشیم، گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان، در سال گذشته 23 بوستان در دستور کار داشتیم که 90 درصد آن‌ها از جمله بوستان پدر، بوستان طبیعت و اکوپارک افتتاح شدند.

وی افزود: یکی از مواردی که مد نظر شهرداری قرار داشت، توزیع متناسب فضای سبز در چهار منطقه‌ی شهر بود که در منطقه سه شهر علاوه بر این که پارک ایثار در اواخر سال 94 و پارک هزار در نوروز امسال به بهره‌برداری رسید، شش پارک دیگر هم ساخته شده و یا در دست ساخت است.

شهردار کرمان ادامه داد: از آن جمله بوستان نهج‌البلاغه به وسعت شش هکتار است که با حضور آیت‌الله جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در روز 13 رجب کلنگ‌زنی شد.

بابایی بیان کرد: مجموعه‌ی دیگر پارک طلاب در خیابان بهزاد است که کار ساخت آن آغاز شده است.

وی با بیان این‌که از پنجم فروردین نیز مهندس ابراهیمی، شهردار منطقه سه، ساخت بوستان بهار در ورودی شهرک خواجو را در دستور کار دارند، گفت: این بوستان نیز حدود 15 روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان اظهار امیدواری کرد بوستان آفتاب در مقطع زمانی کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

بابایی افزود: سالن‌های ورزشی سرپوشیده و زمین‌های ورزشی روباز، پیست دوچرخه‌سواری و موارد دیگری که مورد نیاز بانوان است، در این بوستان ایجاد خواهد شد.

در ادامه، فرماندار کرمان با بیان این‌که در شهر کرمان جهاد عمرانی آغاز شده است، گفت: فعالیت شهرداری کرمان کم‌نظیر است؛ چراکه در کنار پروژه‌های بزرگ ازجمله تقاطع‌های غیرهم‌سطح، از اقدامات محله‌ای و ساخت بوستان‌ها نیز غافل نشد که جای تشکر دارد.

توحیدی افزود: اقدامات شهرداری کرمان با امکانات درون‌سازمانی انجام گرفته که به نوعی عمل به اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

وی به اصل 100 قانون اساسی که مربوط به شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستاست، اشاره کرد و گفت: از زمانی که این اصل از قانون اساسی اجرا شده، عمران و آبادانی در شهرها سرعت بیش‌تری به خود گرفته است؛ بنابراین، انتخابات شوراها از اهمیت زیادی برخوردار است.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این آیین با بیان این‌که در چهار سال گذشته و به‌ویژه در دو سال پایانی دوره‌ی چهارم شورای اسلامی که مهندس بابایی شهردار کرمان شدند، شاهد اتفاقات چشم‌گیری در شهر کرمان بودیم، گفت: وقتی شب‌ها در خیابان‌های شهر کرمان تردد می‌کنیم، می‌بینیم که شهر کرمان، دیگر شهر مرده‌ای نیست و شاهد نورپردازی‌ها و زیباسازی نقاط مختلف شهر کرمان هستیم.

علی‌اکبر مشرفی افزود: حق مردم کرمان بیش از این‌هاست و امیدواریم کرمان آن‌گونه که شایسته و در شأن مردم کرمان است، ساخته شود.

لازم به ذکر است؛ بوستان آفتاب در خیابان شیخ احمد کافی شمالی، کوچه شماره 16 ساخته خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی کرمان شهر آنلاین، تاریخ انتشار9 ارديبهشت 1396، کد مطلب:960232 : www.kerna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین