پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
تقریبا از ۳۱ فروردین ۹۶ مردم می بایست برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدام به ثبت شماره حساب کنند، ازدحام جمعیت در تنها بانک شهر جازموریان برای افتتاح حساب و اخذ حساب”شبا” به وضوح نشان دهنده چتر بی عدالتی ایجاد بانک در این شهر۵۴هزار نفری است. جازموریان،شهری که از مزایای کافی […]

شعار سال: تقریبا از ۳۱ فروردین ۹۶ مردم می بایست برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدام به ثبت شماره حساب کنند، ازدحام جمعیت در تنها بانک شهر جازموریان برای افتتاح حساب و اخذ حساب”شبا” به وضوح نشان دهنده چتر بی عدالتی ایجاد بانک در این شهر۵۴هزار نفری است.

جازموریان،شهری که از مزایای کافی شهری برخوردار نیست و فقط عنوان پر طمطراق شهر را یدک میکشد،جازموریان با جمعیتی بیش از ۵۴هزار نفر فقط دارای یک بانک کشاورزی می باشد این روزها با اعلام این خبر از سوی دولت که مردم برای دریافت سود سهام عدالت خود باید اقدام به ثبت شماره حساب بانکی و دریافت حساب”َشبا” به بانک ها مراجعه کنند؛ معضل بزرگ کمبود بانک مردم جازموریان را آزار می دهد.

تنها بانک این شهر در چنین مواقعی در ارائه خدمات به مردم به دلیل کمبود نیروی انسانی باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده‌ای شده است،ترس مردم از نبود زمان کافی برای ثبت شماره حساب به دلیل عدم مشخص کردن زمان معین، همه مردم را یکجا به تنها بانک”کشاورزی” این شهر کشانده است.

هر چند در روزهای اخیر با تلاش زیاد نیروهای انتظامی و خدمه پرسنل تنها بانک جازموریان مردم در حال پیگیری وضعیت سهام عدالت خود هستند اما آیا انصاف بر این است که با گذشت بیش از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی بیش از ۵۴ هزار نفر فقط از یک بانک برخوردار باشند!؟


تقریبا از ۳۱ فروردین ۹۶ مردم می بایست برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدام به ثبت شماره حساب کنند، ازدحام جمعیت در تنها بانک شهر جازموریان برای افتتاح حساب و اخذ حساب”شبا” به وضوح نشان دهنده چتر بی عدالتی ایجاد بانک در این شهر۵۴هزار نفری است.


عدم مشخص کردن زمان معین برای اتمام ثبت شماره حساب از سوی دولت، مردم و حتی بانک ها و دیگر دستگاهها را برای برنامه ریزی با مشکل جدی روبرو و مردم را وادار کرده تا همه و آن هم بخش ۵۴هزار نفری جازموریان برای ثبت شماره حساب بانکی خود، به تنها بانک”کشاورزی” این شهر هجوم بیاورند.

امیدواریم مسئولان برای رفاه حال مردم منطقه جازموریان در حوزه‌های مختلف اقداماتی انجام دهندتا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت منطقه شویم و چهره محرومیت در بخش‌های مختلف از این منطقه رخت بربندد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت رودبار ما، تاریخ 7 اردیبهشت 96، کد مطلب: 41072: www.roodbarema.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین