پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
خنجری رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند گفت: صلاحیت 12 نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان زرند، احراز نشده است.

" :شعار سالحبیب الله خنجری” فرماندار زرند با اعلام این خبر اظهار کرد: آمار نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات شوراهای شهرستان زرند از سوی هیئت های نظارت و اجرایی اعلام و به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان زرند 715 نفر در انتخابات شوراهای شهری و روستا ثبت‌نام کرده‌ بودند، اظهار کرد: از این تعداد، تعداد 27 نفر انصراف داده و 678 نفر داوطلب تایید صلاحیت شده اند و تعداد 12 نفر رد صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند گفت: تعداد 88 نفر از شهروندان زرند در انتخابات شورای های شهر ثبت نام کردند که از این تعداد 69 نفر صلاحیت آنها تایید شد و 18 نفر انصراف و صلاحیت 1 نفر از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر زرند احراز نشده است.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که تایید صلاحیت شده اند، اجازه ندارند تا زمان تبلیغات رسمی یعنی 8 روز مانده به زمان خذ رای، تبلیغات کنند، بیان داشت: کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده، از 2 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت های نظارت بالادستی در استان و شهرستان اعلام کنند.

فرماندار زرند با بیان اینکه شهر زرند یکی از 8 شهر استان کرمان است که انتخابات شوراهای اسلامی در آن بصورت تمام مکانیزه انجام می شود، افزود: در این انتخابات از صندوق های الکترونیکی اخذ رأی استفاده می شود که بلافاصله پس از رأی گیری نتایج انتخابات شورای شهر در هر شعبه مشخص است.

خنجری با اشاره به اینکه در این روند برگزاری هر نامزد دارای یک کد می باشد، تصریح کرد: نحوه انجام فرآیند اخذ رأی از طریق رسانه ملی و سایر رسانه ها و همچنین مجامع عمومی همانند نماز جمعه به اطلاع همشهریان محترم می رسد تا در روز اخذ رأی به راحتی بتوانند رأی الکترونیک خود را برای نامزد خود ثبت کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند از برگزاری اولین مانور انتخابات الکترونیکی در زرند خبر داد و بیان داشت: در راستای برگزاری انتخابات شوراهای به صورت الکترونیک در سه نقطه از شهر زرند مانور انتخابات الکترونیک برگزار خواهد شد تا همشهریان عزیز با نحوه رأی گیری به صورت الکترونیکی و کار با صندوق رأی الکترونیک آشنا شوند.

به گزارشی، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 58072، www.sedayezarand.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
مانور رو خوب اومدیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین