پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته مکانیابی و نصب شد. بهمن خسروانی اظهار داشت: در سال گذشته چهار دستگاه دوربین نظارت تصویری بر روی راهدارخانه‌های چهارزبر، بیستون، خسروآباد و پلنگانه نصب و راه‌اندازی شد و 80 درصد راهدارخانه‌ها […]

شعار سال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته مکانیابی و نصب شد.

بهمن خسروانی اظهار داشت: در سال گذشته چهار دستگاه دوربین نظارت تصویری بر روی راهدارخانه‌های چهارزبر، بیستون، خسروآباد و پلنگانه نصب و راه‌اندازی شد و 80 درصد راهدارخانه‌ها به سامانه نظارت تصویری مجهز شدند.

وی از مکانیابی و نصب 29 سامانه ثبت تخلف سرعت بر سطح محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس راه استان خبرداد و گفت: شمارش بصری و بازدید میدانی از تمامی دستگاههای تردد شماری برخط استان و عقد قرارداد پشتیبانی دوربینهای نظارت تصویری و دستگاههای ترددشمار اداره کل با شرکتهای پیمانکار از دیگر اقدامات سال گذشته بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دکل شبکه رادیویی از ساختمان راه وشهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انتقال یافت، عنوان کرد: از تمامی سایتهای تکرارکننده رادیویی اداره کل و راهدارخانه‌ها بازدید و خرید انشعاب برق و ترانس با شرکت توزیع نیروی برق استان برای سامانه‌های ثبت تخلف سرعت قرار منعقد شده است.

خسروانی به صرفه‌جویی در هزینه‌های لینکهای ارتباط دوربینهای نظارت تصوری با شرکت مخابرات و شرکت پیمانکار اشاره کرد و گفت: استقرار مرکز بی‌سیمها، برقراری ارتباط رادیوی مرکز مدیریت راهها با تمامی شهرستانها و راهدارخانه‌ها و برقراری نوبت شبانه‌روزی در مرکز از اقدامات سال گذشته است.

وی از باز کردن، تنظیم، پروگرام و نصب مجدد GPSهای ماشین‌آلات راهداری و ارسال برخط اطلاعات بر روی سامانه مدیریت ناوگان راهداری خبر داد و افزود: قرارداد تخصیص و دریافت 25 دستگاه دوربین نظارت تصویری از استانداری در جلسات پایش تصویری استانداری جهت نصب در سطح محورهای مواصلاتی استان منعقد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: پروانه تأسیس و بهره‌برداری از شبکه رادیو پیام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دریافت شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تازه ها آنلاین ، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 96، کد مطلب: 2066 : www.tazehaonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
پول پارو می کنه پلیس راهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین