پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
میان تنگ منصوری روستایی از توابع بخش حمیل در اسلام آباد غرب از نقاط بکر و دیدنی با منظره های طبیعی در این شهرستان محسوب می شود.

شعار سال: در مسیر ورودی روستا بقعه ای وجود دارد که از قدیم به بقعه امام زاده جهان (شاهزاده جهان) معروف بوده هر چند که شجره نامه آن در دست نیست.

چشمه های جوشان از دل کوهای سرسبز این منطقه نیز در همان ابتدای جاده روستا دیده می شود که در کنار این چشمه ها یک حمام قدیمی وجود دارد و در گذشته مردم در همین مکان به استحمام پرداخته اند، این حمام برای قدما مقدس بوده و بر این باورند که یکی از معصومین در این مکان استحمام نموده است و برخی از بومیان منطقه در فصول گرم سال کودکان خود را بعنوان تبرک در آن استحمام می نمایند.

این محل در فصل بهار و تابستان یکی از تفرجگاه های طبیعی و پربازدید برای عموم مردم خصوصا مردم استان کرمانشاه و ایلام است.

جاده حمیل به شباب در سطوح مرتفع تنگ منصوری با ایجاد چندین تونل احداث گردیده است که راه ارتباطی استان کرمانشاه به ایلام را نزدیکتر نموده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 294833: www. eslamabadkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین