پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
شهرستان جوانرود در فاصله حدود 90 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد و از نقاط پر بازدید و مورد توجه گردشگران از سراسر کشور و حتی خارج از کشور در ایام مختلف سال بخصوص در تعطیلات می باشد.

شعار سال: شهرستان جوانرود در فاصله حدود 90 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد و از نقاط پر بازدید و مورد توجه گردشگران از سراسر کشور و حتی خارج از کشور در ایام مختلف سال بخصوص در تعطیلات بخصوص تعطیلات نوروزی و تابستانی می باشد.

از نقاط دیدنی شهرستان که می تواند برای مسافران به این شهرستان خاطراتی به یاد ماندنی را رقم بزند می توان از این مکانها نام برد:

پارک شاهد: پارک شاهد در ورودی شهر جوانرود واقع شده و از میدان قلعه آغاز و تا فاز دوم فرهنگیان این شهرستان ادامه دارد و شامل فضاهای سبز بسیار و آلاچیقهای زیبا برای استفاده مسافرین به این شهرستان می باشد.

بازارچه مرزی جوانرود : شامل چهار بازار در خیابانهای کردستان، ابن سینا، سیل بند شمالی و روبروی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان قرار دارد که از تنوع بسار زیادی از نظر نوع کالاهای موجود در بازارچه برخوردار بوده و ازکالاهای اصلی آن می توان به لوازم صوتی و تصویری، کولز گازی ، پارچه، کریستال و شیشه ، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل آشپزخانه ، مواد خوراکی مثل چای ، لوازم خانگی ، اجناس استوک و دست دوم خارجی و ... نام برد.

سفید برگ: در شمال غربی و در 15 کیلومتری جوانرود واقع شده است در این محل استخر پرورش ماهی قزل آلا احداث شده و با طبیعت زیبا و رودخانه پر آب و در جذب مهمانان به شهرستان جوانرود نقش موثر داشته است.

کچل آباد و شیخ الکرم: در فاصله 5 کیلومتری شهرستان جوانرود واقع است و مسیر جاده ای و تپه های آن در فصل بهار پذیرای بسیاری از مردم بومی و مسافران و گردشگران است که در مسیر منطقه تفریحی سفید برگ قرار دارد.

زیبا پارک هلانیه: زیبا پارک هلانیه در شمال شهر جوانرود واقع شده است و این پارک و تپه های اطراف آن مکانی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و سکنی گزیدن مسافران می باشد.

باغستان بیلایی: در مسیر پارک هلانیه ودر فاصله نزدیک به روستای چشمه میران واقع شده و در فاصله ای حدود 10 کیلومتری شهر جوانرود واقع است که دارای مناظر طبیعی بکر و و زیبا و بواسطه نزدیکی به کوه شاهو از مناظری زیبا و هوایی بسیار مطبوع و تپه هایی سبز برخوردار است.

تفرجگاه شبانکاره و غار آبی کاوات: روستای شبانکاره از لحاظ آب وهوایی از آب و هوای بسیار مطبعی برخوردار بوده و جنگلهای پوشیده از بلوط چشم انداز خوبی را در این منطقه به نمایش می گذارد، وجود باغهای فراوان که کاوات نام دارد و تفرجگاه بسیاری از مردم بومی و مسافرین از سراسر کشور می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جوانرود هه وال، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1395، کد مطلب : 8618: www. javanroodhawal.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین