پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
اگر شما هم اکانت اینستاگرام دارید و روزانه با اشتیاق پست های جدید ارسال میکنید ، اما با این وجود فالورهای اکانت شما زیاد نمی شود و یا فالورهای جذب شده با ربات دکتر فالو و یا ربات های دیگر نیز کاهش می یابد لطفا این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

شعار سال: اگر شما هم اکانت اینستاگرام دارید و روزانه با اشتیاق پست های جدید ارسال میکنید ، اما با این وجود فالورهای اکانت شما زیاد نمی شود و یا فالورهای جذب شده با ربات دکتر فالو و یا ربات های دیگر نیز کاهش می یابد لطفا این مقاله را به دقت مطالعه کنید.

شما میتوانید با انجام کارهای ساده ای هم از ریزش فالورهای فعلی جلوگیری کنید و هم فالورهای دیگری به اکانت خود اضافه کنید.

۲۰ ایده و اقدام برای حفظ و افزایش فالورهای اینستاگرام:

۱-بیوگرافی خود مثل عکس پروفایل و را به روز کنید:

اطلاعات و توضیحات لازم را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید.

۲-به اکانت خود رسیدگی کنید! روزانه اکانت اینستاگرام خود را بازدید کنید و حتی الامکان کامنت های ارسالی را بخوانید و جواب دهید.

۳- فعال باشد! سعی کنید روزانه حداقل یک پست به اکانت خود ارسال کنید.

۴-عکس های با کیفیت ارسال کنید. ارسال عکس های با کیفیت و جالب ، تاثیر زیادی در جذب و افزایش فالور اینستاگرام دارد.ارسال عناصر گرافیکی فراموش نشود.

۵- دوستان خود را روی عکس ارسالی تگ کنید.

۶-برای پست های خود توضیحات مناسب و مرتبط با موضوع عکس ارسالی ، بنویسید.

۷-هشتگ: استفاده از هشتگ های مناسب و شناخته شده در پست های ارسالی به افزایش فالور اینستاگرام کمک زیادی میکند.

با توجه به تاثیر هشتگ گذاری مناسب در افزایش فالورهای اینستاگرام ، برای استفاده مناسب از هشتگ به نوشته :

روش های هشتگ گذاری مناسب برای افزایش فالور اینستاگرام مراجعه فرمایید.

۸-پست های تکراری ارسال نکنید:

اگر قصد دارید روی یک کلمه یا موضوع کلیدی تمرکز کنید ، بهتر است هر بار در پست های ارسالی از عکس ها و توضیحات متفاوت استفاده کنید.

۹- در اکانت خود رقابت ایجاد کنید:

یکی از ساده ترین راههای افزایش فالور تشویق کاربران به اظهار نظر و رقابت است .نتایج بررسی ها نشان می‌دهد تشویق کاربران به شرکت در بحث و یا رقابت‌ و حتی مسابقات تاثیر خوبی در افزایش فالورهای اینستاگرام دارد.

۱۰حساب کاربری اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک (Facebook) ، تویتر ( Twitter) ، تلگرام (Telegram) ، یوتیوب (You Tube) ترویج کنید.

۱۱- هر وقت فرصت داشتید پیج های دیگران ببینید و عکس های آنها را لایک کنید و در مورد پست های آنها کامنت بگذارید. این طبیعی ترین راه برای جذب فالورهای جدید است.

۱۲- از ارسال مطالب بی محتوا و اسپم واقعا دوری کنید، صادق و شفاف باشید:

اگر از روش‌های اسپم برای جذب فالور استفاده کنید، به زودی شما را Unfollow می‌کنند. این را به خاطر داشته باشید که صادقانه رفتار کردن و شفاف بودن به شما کمک می‌کند تا نه تنها فالورهای بیشتری داشته باشید، بلکه پیج شما فاخر و محترم باشد.

۱۳- گاهی اوقات در نوشتن شرح تصاویر و عکس های ارسالی ،سوال بپرسید. این یک راه عالی برای افزایش تعامل با کابران دیگر و جذب و افزایش فالور است.

۱۴- ارسال کلیپ و فیلم های جالب و تصاویر چندگانه فراموش نشود.

۱۵- عکس های رنگی ارسال کنید خصوصا تصاویری که در آنها رنگ آبی وجود دارد!

تحقیقات نشان داده علاقمندان به عکس های با رنگ آبی ۲۵ درصد بیشتر از علاقمندان به عکس هایی که نارنجی و یا قرمز هستند.

۱۶- به مناسبت مراسمات و رخدادهای اجتماعی پست های مرتبط ارسال کنید.

با تبریک اعیاد و یا انتشار مطالب مرتبط با رخدادهای اجتماعی می‌توانید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کرده و موجب افزایش فالورهای خود شوید.

۱۷- اگر سایت دارید ، آدرس اینستاگرام خود را در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود قرار دهید.

۱۸- در ایمیل هایتان ، آدرس اینستاگرام خود را بنویسید.

۱۹- افرادی را فالو کنید که با شما وجه مشترک دارند:

با جستجوی هشتگ های مرتبط با خودتان افرادی که با شما وجه مشترک دارند را فالو کنید تا فالورهای آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

۲۰- در تعدادی از پست‌های ارسالی از عکس چهره خود یا دیگران استفاده کنید.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط آزمایشگاه یاهو ، نسبت فالور و لایک‌ها در عکس‌های با چهره افراد، ۴۰ درصد بیشتر از عکس‌هایی است که در آن‌ها خبری از چهره نیست!

منبع: سایت دکتر فالو افزایش فالور و لایک واقعی اینستاگرام

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری سلام کرمانشاه، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 31146: www. salamkermanshah.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین