پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
زنگنه وزیر نفت از پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

شعار سال: زنگنه وزیر نفت با همراهی تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

وزیر نفت از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران خواست در ساخت پتروشیمی گچساران شتاب بخشی شود. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور گفت که اعتبارات پتروشیمی گچساران به مبلغ ۳۴۶ میلیون یورو و ۶ هزار میلیارد ریال تأمین شده است.

مرضیه شاهدایی اظهار داشت: از این میزان ۲۲۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی است. نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت که ۵۰ درصد تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی گچساران خریداری و در این مکان مستقر شده است.
غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: کار خاکبرداری برای نصب برج های خنک کننده، نصب کوره ها و مخازن پتروشیمی گچساران در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی گچساران تا سه سال آینده افتتاح می شود، افزود که تامین زیرساخت های گاز و آب این طرح صنعتی و اشتغالزا نیز در حال انجام است.
تاجگردون بیان کرد: این طرح صنعتی سالانه یک میلیون تن اتیلن را تولید و روانه بازارهای مصرف داخلی و خارجی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه پتروشیمی گچساران در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار در دست اجراست، عنوان کرد که با بهره برداری از این طرح صنعتی بیش از ۲ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی کبنا نیوز، تاریخ انتشار 14. ارديبهشت 1396، کد مطلب: 247689: www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین