پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
دکتر امید قادری در گردهمایی مشاوران امور بانوان و خانواده مدیران کل بهزیستی سراسر کشور که امروز (13 اردیبهشت) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، از توجه ویژه دولت به اقشار محروم و خصوصا استان‌های کمتر توسعه یافته یاد کرد و افزود: از آنجایی که این اقشار بیشتر به حمایت اجتماعی نیاز دارند، دولت نیز با همکاری مجلس شورای اسلامی این حمایت را در دستور کار داد و شاهد تصویب قوانین خوبی در این حوزه بودیم.
شعار سال: وی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که انجام گرفت طرح تحول حمایت اجتماعی بود که در برنامه ششم توسعه آمده و در قالب آن خدمات خوبی از جمله اجباری شدن آزمایش‌های ژنتیک برای پیشگیری از معلولیت، افزایش مستمری مددجویان بعد از چند سال، توسعه اورژانس اجتماعی و ... ارائه خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه توسعه اورژانس اجتماعی را اقدامی مهم برای حل مسائل اجتماعی دانست و تصریح کرد: 140 شهرستان بالای 50 هزار نفر جمعیت در کشور به اورژانس اجتماعی مجهز می‌شوند که تعدادی از شهرستان‌های کرمانشاه نیز در آن قرار دارد.

به گفته این مسئول، روز گذشته اورژانس اجتماعی در گیلانغرب افتتاح شد، امروز در دو شهرستان هرسین و سنقر افتتاح می‌شود و در شهرستان‌های پاوه، جوانرود و صحنه نیز اورژانس اجتماعی آماده بهره برداری است.

قادری یادآوری کرد: به علاوه امروز در کرمانشاه کارگاه ساخت اندام مصنوعی (ارتوپدی فنی) نیز بعد از وقف 10 تا 12 ساله افتتاح خواهد شد که در غرب کشور چنین کارگاهی با تعرفه دولتی برای مددجویان نداشتیم.

وی در ادامه از توجه ویژه دولت به جایگاه زنان و ایجاد فرصت برابر برای فعالیت آنها نیز یاد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما هم در بهزیستی استان این مهم را پیگیری کردیم و اکنون 30 مدیر در رده‌های مختلف بهزیستی زن هستند.

به گفته این مسئول، همچنین از 16 عضو شورای معاونین بهزیستی استان یازده نفر و از پنج معاون مدیرکل سه نفر خانم هستند که البته این فرصت به دلیل شایستگی آنها ایجاد شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پرتابل خبری تحلیلی سلام آفتاب کرمانشاه، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 184030، www.aftabksh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین