پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
«نعمت رئوفی» پیشکسوت رادیو با نزدیک به نیم قرن تجربه درگذشت.

شعار سال: نعمت رئوفی که نزدیک به نیم قرن تجربه همکاری با رادیو را داشت، وي پس از مدت ها تحمل بیماری قلب و ریه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بنا بر این گزارش، مهرماه سال گذشته بهنام احمدپور مبارکه مدیر شبکه رادیویی جوان با برپایی مراسمی از این هنرمند تجلیل کرده بود.

رئوفی در این مراسم گفته بود: من واقعا لیاقت این را نداشتم که از من تجلیل بشود. محبت زیادی در حق من نشان دادید. من خیلی دلم می خواست درددل کنم اما نمی توانم و تنها از همه این محبتی که در حق من شد تشکر می کنم.

این تهیه‌کننده، گوینده و پیشکسوت رادیو در پاسخ به مجری برنامه درباره بیان خاطره ای از سال های حضور خود در رادیو عنوان کرد: 47 سال خدمت کردن در سازمان صدا و سیما همه‌اش خاطره است. من گفتنی ها را گفته ام و الان حرفی ندارم. تنها از لطف برگزارکنندگان این جلسه و آقای احمدپور تشکر می کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940926000226: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین