پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
«سرتاج عزیز» اعلام کرد که اگر ایران اطلاعات لازم در زمینه تروریست هایی که علیه مرزبانان این کشور اقدام کرده اند را در اختیار اسلام آباد قرار دهد، علیه آنها وارد عمل خواهیم شد.

شعار سال: «سرتاج عزیز» مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی طی مصاحبه ای با شبکه خبری «دنیا» پاکستان، در واکنش به اظهارات روز گذشته سرلشکر «محمد حسین باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران اعلام کرد که اگر تهران اطلاعات لازم در زمینه تروریست هایی که علیه مرزبانان این کشور اقدام کرده اند را در اختیار ما قرار دهد، اسلام آباد علیه آنان وراد عمل خواهد شد.

وی در ادامه گفت که کمیسیون مرزی ویژه ای برای رسیدگی به شکایت ایران تشکیل داده ایم و مقامات نظامی و سیاسی ایران و پاکستان نیز در حال تبادل اطلاعات محرمانه برای رسیدگی هر چه سریع تر به این موضوع هستند.

مشاور نخست وزیر پاکستان در ادامه گفت که ایران و پاکستان با همکاری یکدیگر علیه تروریست های مرزی وارد عمل می شوند و امنیت کامل را در مرزهای مشترک برقرار خواهند کرد.

لازم به ذکر است که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه به اسلام آباد هشدار داد که در صورتی که دولت پاکستان با شبه نظامیانی که حملاتی را به مرزهای ایران صورت می‌دهند، مقابله نکند، تهران پایگاه‌های آنان را هدف خواهد گرفت.

سرلشکر محمد حسین باقری گفت: ما نمی‌توانیم ادامه شرایط موجود را قبول کنیم. ما انتظار داریم که مقامات پاکستان مرزها را کنترل کنند و تروریست‌ها را دستگیر کرده و پایگاه‌های آن‌ها را منهدم کنند. در صورتی که حملات تروریست‌ها ادامه داشته باشد ما پایگاه‌ها و مکان‌های امن آن‌ها در هر کجا که باشند هدف می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ما نسبت به مسئولین پاکستان و علاقه وافر ملت شریف این کشور به انقلاب اسلامی، امام امت و مقام معظم رهبری واقف هستیم، تاکید کرد: در صورت ادامه تعرضات، مامن و مخفیگاه تروریست‌ها در هر کجا که باشد مورد ضربات کوبنده قرار خواهد گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 96، کد مطلب: 3974254: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
برو به دنبال نخود سیاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین