پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
جمعی از علما و نخبگان سیاسی اجتماعی برجسته اهل سنت روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه از مناطق مختلف کشور در تهران گرد هم آمدند تا راهبرد مستقل جامعه اهل سنت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را پس از بحث و رایزنی مشخص کنند.

شعار سال: این نشست به دعوت شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید امام‌جمعه اهل سنت زاهدان و با حضور علما، دانشگاهیان، نخبگان سیاسی اجتماعی و شخصیت‌های برجسته‌ای از استان‌های تهران، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و برخی دیگر از مناطق سنی‌نشین در تهران برگزار شد.

جمعی از نمایندگان فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس نیز در این نشست حضور داشتند.

پس از تحلیل فضای انتخاباتی و بررسی رویکردها و سوابق نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و طرح دیدگاه‌ها و تضارب آرای بسیار جدی که مجموعا حدود چهار ساعت به طول انجامید، مقرر شد با پیشنهاد حاضران یک «شورای راهبردی» به نمایندگی از علما و نخبگان سیاسی اجتماعی مناطق مختلف تشکیل و پس از تدوین مطالبات اساسی و مسائل و مشکلات مهم جامعه اهل سنت که برخی از آنها با دغدغه‌های دیگر شهروندان ایرانی نیز مشترک است و در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با نامزدهای اصلی دو جریان حاضر در انتخابات ریاست جمهوری مذاکره و گفتگو صورت گیرد و نتایج مذاکرات برای تصمیم‌گیری نهایی به اطلاع اعضای نشست برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری ترکمن سسی، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 6321: www. turkmensesi.net


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین