پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
در این روزهای حساس برای هواداران دولت، رضا علیزاده، مدیرکل صنایع دستی و گردشگری گیلان در سفر به اندونزی به سر می برد و تصاویر این سفر را در اینستاگرامش به روز رسانی می کند تا شاید مخاطبین را با جاذبه های گردشگری اندونزی آشنا نماید!!

شعارسال: انتخابات حساس 29 اردیبهشت برای هواداران دولت در راه است و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پس از دو مناظره سخت، سعی می کنند تا با سفرهای استانی و استفاده از همه پتانسیل ها برنامه های خود را به اطلاع مردم برسانند. روحانی هم این روزها به برخی از استان ها سفر کرده و ضمن ارائه برنامه های خود برای 4 سال آینده و معرفی برخی از خدمات انجام شده در 4 سال گذشته، انتقادات تند و تیزی را هم نسبت به برخی از رقیبان خود روا داشته است.

در چنین شرایطی که رقابت بر سر کرسی ریاست جمهوری آینده به حساس ترین روزهای خود رسیده و مدیران استانی سعی دارند با معرفی عملکرد دوران مدیریتی خود در دولت یازدهم نقش مهمی را در ارتقای آگاهی مردم نسبت به خدمات ارایه شده ایفا و زمینه انتخابات مجدد روحانی را فراهم نمایند، رضاعلیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان ظاهرا با دور بودن از این هیاهو در مسافرت خارجی به سر می برد.

جالب این است که مسئول دفتر علیزاده در پاسخ به مراجعه کننده ای که برای دیدار با مدیرکل در روز سه شنبه که بطور متعارف زمان ملاقات عمومی مردم با مدیران استانی می باشد به فرد مراجعه کننده اعلام نموده که علیزاده به تهران سفر کرده و تا انتهای هفته نیز باز نخواهند گشت! آنهم در حالی که علیزاده هم اکنون در اندونزی بوده و تصاویر این سفر را هم در صفحه اینستاگرام خود برای مخاطبینش بارگزاری می نماید تا شاید آنها را با جاذبه های گردشگری اندونزی آشنا نماید!!!



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خزرآنلاین ، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1396، کدخبر: 146261: www.khazaronline.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
آیا خارج رفتن پز و کلاس خاصی دارد که ایشان در اینستاگرامش این موضوع را مطرح میکند؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین