پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ۱۰۰۰ واحد منزل مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال هدیه مقام معظم رهبری تا پایان تیرماه به محرومان استان گیلان واگذار می‌شود.

شعار سال: سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سال گذشته ساخت منازل مسکونی مددجویان و محرومان در استان گیلان آغاز شده است اظهار داشت: ساخت یک هزار واحد منزل مسکونی محرومان از سال گذشته در دستور کار سپاه قدس گیلان قرار گرفت.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه ۴۵۵ واحد از منازل مذکور احداث و به محرومان اهدا شده است تصریح کرد: درآستانه میلاد حضرت حجت (عج) و روز مستضعفین، ۱۱ واحد از این منازل با زیربنای به‌طور میانگین ۵۰ متر به محرومان اهدا شد .

وی از تحویل ۲۲۰ واحد منزل مسکونی به محرومان تا پایان اردیبهشت ماه امسال خبر داد و با بیان اینکه فاز دوم این پروژه از آغاز سال ۹۶ در گیلان اجرایی شده است افزود: تا پایان تیرماه امسال تمامی هزار واحد منزل مسکونی مذکور در استان گیلان به محرومان و مددجویان این استان تحویل داده می‌شود.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه این واحدها با مشارکت سپاه پاسدران و کمیته امداد به محرومان استان گیلان اهدا می‌شود تاکید کرد: این منازل با یک میلیارد ریال اعتبار اهدایی و هدیه مقام معظم رهبری برای محرومان گیلان ساخته می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه با این اقدام، هزار خانوار از محرومان و مددجویان گیلانی از نعمت خانه‌های استاندارد بهره مند می‌شوند تصریح کرد: هدیه مقام معظم رهبری در ۷ استان کشور اجرایی شد و استان گیلان از لحاظ ساخت، کیفیت، کمیت و سرعت استان برتر در اجرای این پروژه بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت گیلانیان ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 96، کد مطلب: 59093: www.guilanian.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین